Fast Company nagrodziła McCann Poland i Mastercard za wspólną kampanię

Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę (fot. materiały prasowe)
Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCann Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024 przyznawaną przez magazyn Fast Company.
Kampania została wyróżniona za unikalne podejście do problematyki wyboru miejsca do życia oraz wykorzystanie technologii i danych analitycznych. Celem jest dostarczenie użytkownikom spersonalizowanych rekomendacji. Jury Fast Company doceniło kampanię za jej innowacyjność, zaangażowanie społeczne oraz skuteczność w kształtowaniu decyzji konsumentów.
Czytaj też: Pięć produkcji Papaya Films na short liście festiwalu Conero Film+ ADVC
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę.
Fast Company Innovation by Design Awards to wyróżnienie w dziedzinie designu i innowacji, przyznawane projektom, które łączą estetykę z funkcjonalnością oraz mają realny wpływ na społeczeństwo.
Czytaj też: Marcin Ochmański odchodzi z Warexpo. Był prezesem firmy przez 9 lat
(AMS, 30.07.2024)
