Świat zauważył zawieszenie Babiarza  |  TVP z przetargiem  |  VeloBank wybrał  |  Cyberprzestępcy najczęściej wykorzystują Microsoft  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świat zauważył zawieszenie Babiarza  |  TVP z przetargiem  |  VeloBank wybrał  |  Cyberprzestępcy najczęściej wykorzystują Microsoft  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świat zauważył zawieszenie Babiarza  |  TVP z przetargiem  |  VeloBank wybrał  |  Cyberprzestępcy najczęściej wykorzystują Microsoft  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał sportowy FanklubTV ma zniknąć z rynku. Wstępnie pod koniec maja 2025

FanklubTV jest dostępny m.in. u operatorów Inea i Vectra (screen: Facebook/Fanklub TV)

Wielkopolska Telewizja Kablowa chce zamknąć kanał sportowy FanklubTV.

– Najprawdopodobniej kanał FanklubTV przestanie działać z końcem maja 2025 roku. Kanał od jakiegoś czasu nie jest rentowny – przekazał "Presserwisowi" Krzysztof Szydłowski, prezes zarządu Wielkopolskiej Telewizji Kablowej, nadawcy stacji.

Prace nad nowym kanałem

Jak dodał Szydłowski, trwają już prace nad nowym kanałem, ale na pewno nie będzie on poświęcony tematyce sportowej. – Projekt jest w fazie analizy rynkowej, co oznacza, że nie jest jeszcze pewne, czy i kiedy go uruchomimy – zaznacza.

Czytaj też: Jakub Kwiatkowski komentuje zawieszenie Babiarza. Dziennikarze TVP Sport szykują pismo

FanklubTV jest dostępny m.in. u operatorów Inea i Vectra. Stacja nadaje od 2020. Skupia się na treściach publicystycznych i transmisjach z wydarzeń sportowych, ale głównie tych o zasięgu lokalnym. W sieci Inea zajęła miejsce kanału Inea Stadion.

"W programie emitowane będą audycje informujące o najnowszych wydarzeniach z życia klubów sportowych z całej Wielkopolski, relacje z masowych wydarzeń sportowych oraz imprez amatorskich. Założeniem programu jest szerzenie wartości związanych ze sportem i zasadami fair play oraz kształtowaniem wzorców zgodnych z postawą aktywnego i zdrowego stylu życia" – podano w koncesji FanklubTV.

Ograniczanie formatów kanału FanklubTV

W lipcu Wirtualne Media informowały, że Telewizja WTK zakończyła emisję serwisu sportowego, choć informacje i publicystyka sportowa nadal są obecne w innych programach kanału. Taką decyzję tłumaczono właśnie ograniczaniem formatów kanału FanklubTV.

Czytaj też: Przemysław Olszewik pożegnał się z "Przeglądem Sportowym". Skopiował cudzy tekst

Spółka Wielkopolska Telewizja Kablowa, nadawca poznańskiej Telewizji WTK, stacji FanklubTV i właściciel portalu Epoznan.pl, w 2023 roku miała 7,8 mln zł przychodów ze sprzedaży (rok do roku wzrosły o 7,3 proc.) i 934 tys. zł zysku netto (181 tys. zł na plusie rok wcześniej).

Spółka jest kontrolowana przez jej prezesa Krzysztofa Szydłowskiego oraz Witolda Kundzewicza, członka zarządu. Mniejszościowym udziałowcem jest Polska Press.

Telewizja WTK i FanklubTV nie są monitorowane przez Nielsen Media.

Czytaj też: Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza. "Zrobił głupio, ale zawieszenie to skandal"

(MNIE, 30.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.