W prime time TV 4 przed TVN Siedem i TV Puls w grupie ogólnej 4+
TV 4 zanotował w prime time średnio 3,56 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (fot. Pixabay.com)
W prime time (w godz. 18-23) w pierwszym półroczu w grupie ogólnej 4+ TV 4 miał lepsze wyniki od swojej bezpośredniej konkurencji - TV Puls i TVN Siedem. Inaczej było w grupach komercyjnych 16-49 i 16-59, gdzie najlepiej z tych trzech kanałów wypadał TV Puls.
TV 4 zanotował w prime time średnio 3,56 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (rok do roku spadek z 3,79 proc.), 2,94 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 3,31 proc.) oraz 3,35 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 3,53 proc.).
Udział TV Puls w prime time to średnio 3,19 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 3,47 proc. rok wcześniej), 3,65 proc. w komercyjnej 16-49 (w dół z 3,75 proc.) oraz 3,72 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 3,89 proc.).
Czytaj też: Telewizja Republika testuje dłuższe emisje serwisu "Dzisiaj"
Udział TVN Siedem wyniósł 2,49 proc. w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 2,47 proc.), 3,57 proc. w komercyjnej 16-49 (wzrost z 3,39 proc.) oraz 3,32 proc. w komercyjnej 16-59 (wzrost z 3,25 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 19.07.2024)