Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Republika testuje dłuższe emisje serwisu informacyjnego - w wybrane dni nakłada się na "19.30" w TVP 1

Program "Dzisiaj" prowadzą m.in. Danuta Holecka i Jacek Sobala (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Telewizja Republika testuje dłuższe emisje swojego serwisu informacyjnego "Dzisiaj", nadawanego codziennie o 19. Niektóre jego wydania nachodzą na program "19.30" w TVP 1 i TVP Info.

- Testujemy różne rozwiązania. Naszym celem jest uczynienie z "Dzisiaj" najchętniej oglądanego wieczornego programu informacyjnego w Polsce - przekazał "Presserwisowi" Jarosław Olechowski, szef wydawców Telewizji Republika, pytany o wydłużenie programu.

Według ramówki serwis w dni powszednie powinien kończyć się maksymalnie o 19.25, a w weekendy o 19.20. W ostatnim czasie w wybrane dni jest dłuższy. Niektóre wydania trwają ponad 30 minut czy nawet 44 minuty, a więc emisja nakłada się wtedy na serwis "19.30" w TVP.

Czytaj też: Większe przychody TVP przy Euro 2024 niż podczas Euro 2020. "Spory sukces biura reklamy"

Program "Dzisiaj" prowadzą m.in. Danuta Holecka i Jacek Sobala.

Według Nielsen Media "Dzisiaj" miał w czerwcu wyższą widownię od "Panoramy" TVP 2 i TVP Info, nadawanej ok. 22. Serwis Telewizji Republika przyciągał średnio 382 tys. widzów, a "Panorama" na dwóch antenach - 335 tys. Z kolei "19.30" w TVP 1, TVP Info i TVP Polonia miała średnio 1,28 mln widzów.

(MNIE, 19.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.