Piotr Siwek zajmie się marketingiem w globalnych strukturach Mitsubishi
Siwek jest związany z Mitsubishi od 14 lat (fot. materiały prasowe)
Piotr Siwek, dotychczasowy EMEA digital marketing director w Mitsubishi Electric FA Poland, przeszedł do globalnych struktur marki i objął stanowisko marketing CoE managera.
Piotr Siwek z Mitsubishi jest związany od 14 lat, od początku swojej kariery zawodowej. Zaczynał w 2010 roku jako technical support engineer, aby trafić do globalnych struktur firmy w 2012 roku w roli application engineer.
Czytaj też: Zuzanna Paś awansowała w Fabryce Marketingu na stanowisko creative strategist
W 2015 roku wrócił do Polski, a w 2018 objął stanowisko EMEA product marketing team leader w europejskich strukturach spółki. Przez ostatnie cztery lata pracował jako dyrektor digital marketingu na rynkach EMEA.
Siwek obecnie odpowiada za działania marketingowe i procesy rozwoju technologicznego firmy.
Czytaj też: Agnieszka Skrabalak szefową social mediów w abanana (Grupa Eura7)
(KAP, 16.07.2024)