Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Skrabalak szefową social mediów w abanana (Grupa Eura7)

Agnieszka Skrabalak pracuje w Eura7 od ponad dekady (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Skrabalak, dotychczasowa head of creative w agencji kreatywnej abanana należącej do Grupy Eura7, obejmuje stanowisko head of social media.

W nowej roli Skrabalak będzie bezpośrednio podlegać zarządowi i kierować działaniami w sferze mediów społecznościowych. Ma odpowiadać za rozwój strategii reklamowych w obszarach Meta Ads i TikTok Ads.

Agnieksza Skrabalak dołączyła do Eura7 w 2013 roku jako community manager. Head of creative została w 2015 roku. Wcześniej związana była z OX Media i FEB - Fabryką e-biznesu.

Od 2024 roku agencja abanana zmieniła strategię, wprowadzając nową identyfikację graficzną i stronę internetową. Po rebrandingu stała się agencją w kategorii techreative (technology & creativity).

(KAP, 12.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.