Platforma streamingowa Hallmark+ ma wystartować we wrześniu. Filmy fabularne i seriale
Abonenci Hallmark+ będą zdobywać punkty za oglądane treści (screen: Hallmark.com)
Amerykańska firma Hallmark Media rozszerza swoją usługę Hallmark Movies Now. W połowie września ma zacząć działać platforma streamingowa Hallmark+.
Oprócz mających stanowić podstawę działalności platformy filmów fabularnych w ramach oferty pojawią się seriale telewizyjne i nowe rodzaje treści wyprodukowanych przez firmę.
Czytaj też: Paramount ma prawo zerwać umowę ze Skydance Media, jeżeli znajdzie lepszą ofertę
Serwis będzie kosztować 7,99 dol. miesięcznie lub 79,99 dol. rocznie. Usługa Hallmark Movies Now, której cena wynosi obecnie 5,99 USD miesięcznie lub 59,99 USD rocznie, rozpoczęła działalność w 2007 roku i ma szacunkowo 1,5 mln abonentów.
Hallmark Media obsługuje trzy sieci kablowe – Hallmark Channel, Hallmark Mystery i Hallmark Family – a także Hallmark Movies Now, subskrypcyjną usługę wideo na żądanie.
Abonenci Hallmark+ będą zdobywać punkty za oglądane treści. Te punkty lub nagrody mają być wykorzystywane w sklepach Hallmark.
Czytaj też: Eurosport Premium kończy działalność 22 lipca. Zawartość trafi do Max i Discovery+
(MAC, 16.07.2024)