Keanu Reeves w kampanii Palo Alto wspierającej cyberbezpieczeństwo
Keanu Reeves kojarzony jest z "Matrixem", do kampanii z AI w roli głównej nadawał sie więc wyjątkowo (screen: YouTube/Palo Alto Networks)
Nowa globalna kampania marki Palo Alto Networks – "This is Precision AI" – koncentruje się na wyzwaniach związanych z przyszłością napędzaną sztuczną inteligencją. Spot podkreśla znaczenie cyberbezpieczeństwa. Przedstawia postać graną przez Keanu Reevesa stawiającego czoła potencjalnym cyberprzestępstwom.
Reklamę wyreżyserował David Leitch (Reeves zagrał główną rolę w thrillerze akcji "John Wick", którego Leitch był współreżyserem). Motto reklamy: "To nie jest science fiction. To precyzyjna sztuczna inteligencja".
Spot emitowany jest w internecie, telewizji, telewizji CTV i YouTube.
Czytaj też: Threads kończą rok. Najnowszy serwis Meta ma 175 mln miesięcznych użytkowników
Unni KP, dyrektor ds. marketingu w Palo Alto Networks, powiedziała Agency Daily, że kampania "ma na celu podkreślenie kluczowej roli cyberbezpieczeństwa oraz znaczenia dostarczania wyników opartych na sztucznej inteligencji z precyzją i dokładnością".
"Nadając priorytet cyberbezpieczeństwu, możemy zapewnić odporność systemów sztucznej inteligencji na ataki, ochronę wrażliwych danych i utrzymanie zaufania do technologii sztucznej inteligencji. Co równie ważne, sama sztuczna inteligencja może znacząco zwiększyć cyberbezpieczeństwo, umożliwiając szybsze i skuteczniejsze wykrywanie zagrożeń cybernetycznych i reagowanie na nie w czasie rzeczywistym, poprawiając ogólny stan bezpieczeństwa" – podsumował kampanię.
Keanu Reeves, najczęściej kojarzony z filmami z serii "Matrix" czy "John Wick" w przeszłości pojawiał się w różnych reklamach, począwszy od Kellogg's i Coca-Coli w latach 80.
Czytaj też: Biden udzielił wywiadu ABC News. Złego wrażenia z debaty z Trumpem nie zatarł
(MAC, 08.07.2024)