Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Keanu Reeves w kampanii Palo Alto wspierającej cyberbezpieczeństwo

Keanu Reeves kojarzony jest z "Matrixem", do kampanii z AI w roli głównej nadawał sie więc wyjątkowo (screen: YouTube/Palo Alto Networks)

Nowa globalna kampania marki Palo Alto Networks – "This is Precision AI" – koncentruje się na wyzwaniach związanych z przyszłością napędzaną sztuczną inteligencją. Spot podkreśla znaczenie cyberbezpieczeństwa. Przedstawia postać graną przez Keanu Reevesa stawiającego czoła potencjalnym cyberprzestępstwom.

Reklamę wyreżyserował David Leitch (Reeves zagrał główną rolę w thrillerze akcji "John Wick", którego Leitch był współreżyserem). Motto reklamy: "To nie jest science fiction. To precyzyjna sztuczna inteligencja".

Spot emitowany jest w internecie, telewizji, telewizji CTV i YouTube.

Czytaj też: Threads kończą rok. Najnowszy serwis Meta ma 175 mln miesięcznych użytkowników

Unni KP, dyrektor ds. marketingu w Palo Alto Networks, powiedziała Agency Daily, że kampania "ma na celu podkreślenie kluczowej roli cyberbezpieczeństwa oraz znaczenia dostarczania wyników opartych na sztucznej inteligencji z precyzją i dokładnością".

"Nadając priorytet cyberbezpieczeństwu, możemy zapewnić odporność systemów sztucznej inteligencji na ataki, ochronę wrażliwych danych i utrzymanie zaufania do technologii sztucznej inteligencji. Co równie ważne, sama sztuczna inteligencja może znacząco zwiększyć cyberbezpieczeństwo, umożliwiając szybsze i skuteczniejsze wykrywanie zagrożeń cybernetycznych i reagowanie na nie w czasie rzeczywistym, poprawiając ogólny stan bezpieczeństwa" – podsumował kampanię.

Keanu Reeves, najczęściej kojarzony z filmami z serii "Matrix" czy "John Wick" w przeszłości pojawiał się w różnych reklamach, począwszy od Kellogg's i Coca-Coli w latach 80.

Czytaj też: Biden udzielił wywiadu ABC News. Złego wrażenia z debaty z Trumpem nie zatarł

(MAC, 08.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.