W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial docu crime "Gliniarze" z wynikami znacznie powyżej średniej Polsatu

W serialu przedstawiana jest praca stołecznych policjantów (fot. materiały prasowe)

Serial docu crime "Gliniarze" oglądało wiosną w Polsacie średnio 941 tys. widzów. Produkcja miała udziały wyższe od długookresowych wyników kanału.

Stacja serial pokazywała od początku marca do 24 czerwca od poniedziałku do piątku o 17, a ostatni odcinek wiosennej serii wyjątkowo o 16.40. Dane dotyczą premier i odcinka powtórkowego z 1 marca.

Czytaj też: Ruszyły castingi do reaktywowanej "Awantury o kasę". Emisja jesienią w Polsacie

Najwięcej widzów miał odcinek z 7 marca – 1,16 mln. Emitując "Gliniarzy", Polsat notował średnio 12,02 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 10,1 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 10,25 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania w marcu Polsat miał średnio 6,79 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,67 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,22 proc. w komercyjnej 16-59, a np. w maju – 6,62 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,07 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,83 proc. w komercyjnej 16-59.

Wiosną 2023 serial gromadził średnio ok. 1,1 mln widzów. Wtedy jednak sezon był krótszy i zakończył się pod koniec maja.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Wojskowy reality show "Siły specjalne Polska" w jesiennej ramówce Polsatu

(MNIE, 26.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.