Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal Kabaretu Koszalin najdroższy w cenniku Polsatu. Tyle za 30 sekund reklamy

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy kabaretonie trzeba zapłacić 72,8 tys. zł (screen: Kabareton-koszalin.pl)

Festiwal Kabaretu Koszalin jest najwyżej wycenianą pozycją programową w cenniku reklamowym Polsatu na lipiec.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy tym evencie z 27 lipca trzeba zapłacić 72,8 tys. zł. To o 5,8 proc. więcej niż rok temu.

Czytaj też: Oglądalność programu "Lepsza Polska" Doroty Gawryluk. Mogło być lepiej

Wśród najdroższych pozycji w lipcowym cenniku Polsatu są również: film "Dzień Niepodległości" z 28 lipca – do 46,1 tys. zł, Earth Festival z 7 lipca – do 45,4 tys. zł (rok temu odbywał się w sierpniu), gala Miss Polski z 5 lipca – do 43 tys. zł (24 proc. mniej) i "Pogoda" po "Wydarzeniach" – do 42,9 tys. zł (20,6 proc. mniej).

Z kolei ceny reklam przy "Wydarzeniach" dochodzą do 42,2 tys. zł (8,3 proc. w dół).

Czytaj też: Polsat wznawia teleturniej "Awantura o kasę". Prowadzącym ponownie Krzysztof Ibisz

(MNIE, 29.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.