TV Republika nie wycofuje się  |  Wiernikowska dla Kanału Zero  |  Media już wcześniej nawoływały Bidena do rezygnacji  |  Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

TV Republika nie wycofuje się  |  Wiernikowska dla Kanału Zero  |  Media już wcześniej nawoływały Bidena do rezygnacji  |  Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

TV Republika nie wycofuje się  |  Wiernikowska dla Kanału Zero  |  Media już wcześniej nawoływały Bidena do rezygnacji  |  Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal Kabaretu Koszalin najdroższy w cenniku Polsatu. Tyle za 30 sekund reklamy

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy kabaretonie trzeba zapłacić 72,8 tys. zł (screen: Kabareton-koszalin.pl)

Festiwal Kabaretu Koszalin jest najwyżej wycenianą pozycją programową w cenniku reklamowym Polsatu na lipiec.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy tym evencie z 27 lipca trzeba zapłacić 72,8 tys. zł. To o 5,8 proc. więcej niż rok temu.

Czytaj też: Oglądalność programu "Lepsza Polska" Doroty Gawryluk. Mogło być lepiej

Wśród najdroższych pozycji w lipcowym cenniku Polsatu są również: film "Dzień Niepodległości" z 28 lipca – do 46,1 tys. zł, Earth Festival z 7 lipca – do 45,4 tys. zł (rok temu odbywał się w sierpniu), gala Miss Polski z 5 lipca – do 43 tys. zł (24 proc. mniej) i "Pogoda" po "Wydarzeniach" – do 42,9 tys. zł (20,6 proc. mniej).

Z kolei ceny reklam przy "Wydarzeniach" dochodzą do 42,2 tys. zł (8,3 proc. w dół).

Czytaj też: Polsat wznawia teleturniej "Awantura o kasę". Prowadzącym ponownie Krzysztof Ibisz

(MNIE, 29.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.