"Życie na Gorąco" znów najlepszym tygodnikiem poradniczo-rozrywkowym
Według danych PBC średnia sprzedaż "Życia na Gorąco" w pierwszym kwartale wyniosła 266 003 egz.
W pierwszym kwartale 2024 roku "Życie na Gorąco" obroniło pierwsze miejsce wśród tygodników poradniczo-rozrywkowych. Wszystkie tytuły odnotowały dwucyfrowy spadek sprzedaży.
Według danych PBC średnia sprzedaż "Życia na Gorąco" w pierwszym kwartale wyniosła 266 003 egz., o 11,12 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu w 2023 roku.
Czytaj też: Wydawca "Super Expressu" ze wzrostem przychodów i zysku netto w 2023 roku
Kolejne tytuły w zestawieniu tygodników rozrywkowych to:
• "Twoje Imperium" – 202 890 egz. (spadek o 11,82 proc.),
• "Chwila dla Ciebie" – 147 106 egz. (spadek o 10,21 proc.),
• "Rewia" – 130 664 egz. (spadek o 12,01 proc.),
• "Dobry Tydzień" – 102 325 egz. (spadek o 14,49 proc.),
• „Świat i Ludzie" – 101 138 egz. (spadek o 10,56 proc.),
• "Na Żywo" – 93 573 egz. (spadek o 15,84 proc.).
Wszystkie wymienione pisma należą do Wydawnictwa Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
Czytaj też: Dorota Gawryluk nie wystartuje w wyborach prezydenckich. Jest oświadczenie Polsatu
(MZD, 19.06.2024)