Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Życie na Gorąco" znów najlepszym tygodnikiem poradniczo-rozrywkowym

Według danych PBC średnia sprzedaż "Życia na Gorąco" w pierwszym kwartale wyniosła 266 003 egz.

W pierwszym kwartale 2024 roku "Życie na Gorąco" obroniło pierwsze miejsce wśród tygodników poradniczo-rozrywkowych. Wszystkie tytuły odnotowały dwucyfrowy spadek sprzedaży.

Według danych PBC średnia sprzedaż "Życia na Gorąco" w pierwszym kwartale wyniosła 266 003 egz., o 11,12 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu w 2023 roku.

Czytaj też: Wydawca "Super Expressu" ze wzrostem przychodów i zysku netto w 2023 roku

Kolejne tytuły w zestawieniu tygodników rozrywkowych to:

• "Twoje Imperium" – 202 890 egz. (spadek o 11,82 proc.),
• "Chwila dla Ciebie" – 147 106 egz. (spadek o 10,21 proc.),
• "Rewia" – 130 664 egz. (spadek o 12,01 proc.),
• "Dobry Tydzień" – 102 325 egz. (spadek o 14,49 proc.),
• „Świat i Ludzie" – 101 138 egz. (spadek o 10,56 proc.),
• "Na Żywo" – 93 573 egz. (spadek o 15,84 proc.).

Wszystkie wymienione pisma należą do Wydawnictwa Bauer.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: Dorota Gawryluk nie wystartuje w wyborach prezydenckich. Jest oświadczenie Polsatu

(MZD, 19.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.