Temat: marketing

Dział:

Dodano: Czerwiec 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

InPost na dłużej z reprezentacją Polski. "Jestem bardzo szczęśliwy"

Rafał Brzoska, prezes InPost, poinformował, że do współpracy z InPostem zaproszone zostało Ministerstwo Sportu, z którym marka i PZPN będzie realizować szereg inicjatyw wspierających polską młodzież w zakresie rozwoju ich talentu (PAP/Leszek Szymański)

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o przedłużeniu umowy sponsorskiej z InPostem, firmą z branży usług logistycznych. Oryginalna umowa o współpracę została podpisana dwa lata temu i obowiązywała do 31 lipca 2024 roku.

Logo InPostu nadal pojawiać się będzie na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, a także na doskonale widocznych w telewizji dywanach 3D obok bramek. Będzie znajdowało się ono również na strojach treningowych reprezentacji Polski.

"PZPN konsekwentnie i stabilnie buduje relacje z naszymi sponsorami. Jestem bardzo szczęśliwy, że firma InPost będzie naszym partnerem i sponsorem strategicznym. Jest to duża marka. Jest to firma, która w swojej branży jest liderem" - skomentował nową umowę Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Rafał Brzoska, prezes InPost, poinformował, że do współpracy z InPostem zaproszone zostało Ministerstwo Sportu, z którym marka i PZPN będzie realizować szereg inicjatyw wspierających polską młodzież w zakresie rozwoju ich talentu.

(14.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.