InPost na dłużej z reprezentacją Polski. "Jestem bardzo szczęśliwy"
Rafał Brzoska, prezes InPost, poinformował, że do współpracy z InPostem zaproszone zostało Ministerstwo Sportu, z którym marka i PZPN będzie realizować szereg inicjatyw wspierających polską młodzież w zakresie rozwoju ich talentu (PAP/Leszek Szymański)
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o przedłużeniu umowy sponsorskiej z InPostem, firmą z branży usług logistycznych. Oryginalna umowa o współpracę została podpisana dwa lata temu i obowiązywała do 31 lipca 2024 roku.
Logo InPostu nadal pojawiać się będzie na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, a także na doskonale widocznych w telewizji dywanach 3D obok bramek. Będzie znajdowało się ono również na strojach treningowych reprezentacji Polski.
"PZPN konsekwentnie i stabilnie buduje relacje z naszymi sponsorami. Jestem bardzo szczęśliwy, że firma InPost będzie naszym partnerem i sponsorem strategicznym. Jest to duża marka. Jest to firma, która w swojej branży jest liderem" - skomentował nową umowę Cezary Kulesza, prezes PZPN.
Rafał Brzoska, prezes InPost, poinformował, że do współpracy z InPostem zaproszone zostało Ministerstwo Sportu, z którym marka i PZPN będzie realizować szereg inicjatyw wspierających polską młodzież w zakresie rozwoju ich talentu.
(14.06.2024)