Krzysztof Zalewski promuje Costa Coffee
Kampania z udziałem muzyka będzie prowadzona do końca 2024 roku (fot. materiały prasowe)
Krzysztof Zalewski został twarzą kampanii sieci kawiarni Costa Coffee, która pod hasłem "Rozbudź kreatywność" chce inspirować swoich klientów do kreatywnych działań w codziennym życiu.
W ramach współpracy powstał spot prezentujący proces tworzenia nowego albumu muzyka, od momentu poszukiwania inspiracji, po etap komponowania muzyki. Produkcja zbudowana jest z trzech części nakręconych w różnych lokalizacjach. Pierwsza powstała w domu artysty, gdzie podczas parzenia kawy rodzą się pierwsze pomysły. Druga, nakręcona w studiu, pokazuje proces komponowania i nagrywania muzyki. Ostatnia część zrealizowana została w kawiarni Costa Coffee. Zalewski promuje zarówno kawiarnie, jak i produkty sygnowane Costa Coffee.
Kolejnym etapem współpracy ma być ogłoszenie w czerwcu konkursu dla konsumentów, w ramach którego uczestnicy będą mogli wykazać się swoją kreatywnością.
Projekt obejmie komunikację w social mediach, kinach oraz reklamę online. Współpraca ambasadorska zaplanowana jest do końca 2024 roku.
Za działania komunikacyjne Costa Coffee odpowiada 24/7 Communication.
(KAP, 13.06.2024)