Producent "Familiady" i wydawca News24 ukarany  |  Orange przygotowuje  |  Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu  |  Nowy program konsumencki w TVP Info  |  Kolejna edycja "Hotel Paradise"  |  Cennik Polsatu na lipiec  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Szef "Aktualności" TVP Katowice  |  Nowe programy w Radiu RMF24  |  TTV z kontynuacją  |  Powieść Andrusa i felietony Rusinka w RMF Classic  |  Polacy nadal mają problem z korzystaniem z internetu  |  Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię  |  Salestube i Publicis  |  AMS udostępnia  |  Apple wstrzymuje wprowadzenie do UE swojego systemu AI  |  Robert Winnett nie będzie naczelnym "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Producent "Familiady" i wydawca News24 ukarany  |  Orange przygotowuje  |  Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu  |  Nowy program konsumencki w TVP Info  |  Kolejna edycja "Hotel Paradise"  |  Cennik Polsatu na lipiec  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Szef "Aktualności" TVP Katowice  |  Nowe programy w Radiu RMF24  |  TTV z kontynuacją  |  Powieść Andrusa i felietony Rusinka w RMF Classic  |  Polacy nadal mają problem z korzystaniem z internetu  |  Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię  |  Salestube i Publicis  |  AMS udostępnia  |  Apple wstrzymuje wprowadzenie do UE swojego systemu AI  |  Robert Winnett nie będzie naczelnym "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Producent "Familiady" i wydawca News24 ukarany  |  Orange przygotowuje  |  Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu  |  Nowy program konsumencki w TVP Info  |  Kolejna edycja "Hotel Paradise"  |  Cennik Polsatu na lipiec  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Szef "Aktualności" TVP Katowice  |  Nowe programy w Radiu RMF24  |  TTV z kontynuacją  |  Powieść Andrusa i felietony Rusinka w RMF Classic  |  Polacy nadal mają problem z korzystaniem z internetu  |  Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię  |  Salestube i Publicis  |  AMS udostępnia  |  Apple wstrzymuje wprowadzenie do UE swojego systemu AI  |  Robert Winnett nie będzie naczelnym "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Zalewski promuje Costa Coffee

Kampania z udziałem muzyka będzie prowadzona do końca 2024 roku (fot. materiały prasowe)

Krzysztof Zalewski został twarzą kampanii sieci kawiarni Costa Coffee, która pod hasłem "Rozbudź kreatywność" chce inspirować swoich klientów do kreatywnych działań w codziennym życiu.

W ramach współpracy powstał spot prezentujący proces tworzenia nowego albumu muzyka, od momentu poszukiwania inspiracji, po etap komponowania muzyki. Produkcja zbudowana jest z trzech części nakręconych w różnych lokalizacjach. Pierwsza powstała w domu artysty, gdzie podczas parzenia kawy rodzą się pierwsze pomysły. Druga, nakręcona w studiu, pokazuje proces komponowania i nagrywania muzyki. Ostatnia część zrealizowana została w kawiarni Costa Coffee. Zalewski promuje zarówno kawiarnie, jak i produkty sygnowane Costa Coffee.

Kolejnym etapem współpracy ma być ogłoszenie w czerwcu konkursu dla konsumentów, w ramach którego uczestnicy będą mogli wykazać się swoją kreatywnością.

Projekt obejmie komunikację w social mediach, kinach oraz reklamę online. Współpraca ambasadorska zaplanowana jest do końca 2024 roku.

Za działania komunikacyjne Costa Coffee odpowiada 24/7 Communication.

(KAP, 13.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.