Produkcja Papaya Films na short liście konkursu Clio Health Awards
Kampania opowiada historie bohaterów, którzy doświadczają bólu mięśni związanego z wykonywaniem codziennych obowiązków (screen: YouTube/Therabody)
Produkcja zrealizowana przez Papaya Films we współpracy z agencją Frosman & Bodenfors i domem produkcyjnym Thinking Machine została wyróżniona w ramach Clio Health Awards.
Kampania składa się z serii filmów ilustrujących szerokie zastosowanie urządzeń do masażu Therabody. Opowiada historie bohaterów, którzy doświadczają bólu mięśni związanego z wykonywaniem codziennych obowiązków. Ulgę przynosi im reklamowane urządzenie.
Czytaj też: Papaya Films, VML, Havas Creative Network i Molecular Worldwide nominowane do Gerety Awards
Za reżyserię projektu odpowiada duet Docter Twins, a za zdjęcia Bartek Kaczmarek.
Clio Awards to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień w branży reklamowej, przyznawane od 1959 roku. Prace oceniają w nim prezesi i dyrektorzy kreatywni z największych światowych agencji reklamowych w kategoriach: Clio Sports, Music, Entertainment i Health. The Workout Called life – globalna kampania wyprodukowana dla marki Therabody – znalazła się na short liście w kategorii Health.
Czytaj też: Delikatesy Centrum wypominają sieciom Lidl i Biedronka, że nie są polskie
(AMS, 12.06.2024)