Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Produkcja Papaya Films na short liście konkursu Clio Health Awards

Kampania opowiada historie bohaterów, którzy doświadczają bólu mięśni związanego z wykonywaniem codziennych obowiązków (screen: YouTube/Therabody)

Produkcja zrealizowana przez Papaya Films we współpracy z agencją Frosman & Bodenfors i domem produkcyjnym Thinking Machine została wyróżniona w ramach Clio Health Awards.

Kampania składa się z serii filmów ilustrujących szerokie zastosowanie urządzeń do masażu Therabody. Opowiada historie bohaterów, którzy doświadczają bólu mięśni związanego z wykonywaniem codziennych obowiązków. Ulgę przynosi im reklamowane urządzenie.

Czytaj też: Papaya Films, VML, Havas Creative Network i Molecular Worldwide nominowane do Gerety Awards

Za reżyserię projektu odpowiada duet Docter Twins, a za zdjęcia Bartek Kaczmarek.

Clio Awards to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień w branży reklamowej, przyznawane od 1959 roku. Prace oceniają w nim prezesi i dyrektorzy kreatywni z największych światowych agencji reklamowych w kategoriach: Clio Sports, Music, Entertainment i Health. The Workout Called life – globalna kampania wyprodukowana dla marki Therabody – znalazła się na short liście w kategorii Health.

Czytaj też: Delikatesy Centrum wypominają sieciom Lidl i Biedronka, że nie są polskie

(AMS, 12.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.