Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat-Interia znów najlepsza wśród wydawców portali horyzontalnych

Serwisy grupy Polsat-Interia w maju odwiedziło łącznie 20,46 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)

W maju 2024 roku Grupa Polsat-Interia drugi miesiąc z rzędu była numerem jeden wśród wydawców portali horyzontalnych. Na drugie miejsce awansował RAS Polska.

Z badania Mediapanel PBI/Gemius wynika, że liderem polskiego internetu była Grupa Google z 28,73 mln użytkowników (wzrost o 1,09 proc. w porównaniu z kwietniem 2024 roku). Za nią była Meta Platforms, notująca 24,71 mln odwiedzających (spadek o 1,16 proc.).

Czytaj też: Rusza Max, nowa platforma streamingowa WBD. Player docelowo darmowym serwisem

Serwisy grupy Polsat-Interia odwiedziło łącznie 20,46 mln użytkowników, czyli o 2,16 proc. mniej, niż w poprzednim miesiącu. Dalej w zestawieniu były Grupa RAS Polska (20,31 mln, spadek o 0,45 proc.) – awans z miejsca piątego na czwarte – oraz Grupa Wirtualna Polska (20,24 mln, spadek o 2,96 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również:

  • Grupa Allegro – 18,92 mln użytkowników (spadek o 5,88 proc.),
  • Grupa Agora – 16,70 mln (spadek o 3,48 proc.),
  • Grupa OLX – 16,48 mln (spadek o 2,30 proc.),
  • Grupa Polska Press – 16,09 mln (spadek o 5,25 proc.)
  • i Grupa Microsoft-MSN – 15,26 mln (wzrost o 0,65 proc.).

Czytaj też: Organizator Pixel Heaven nie zgłosił imprezy masowej. Uczestnicy w godzinnych kolejkach

(MZD, 11.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.