Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" zmienia layout i zamyka treści za paywallem

Miesięczna subskrypcja treści kosztuje 19,90 zł, kwartalna 49 zł, półroczna 95 zł i roczna 182 zł (screen: Gosc.pl)

Serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) zmienia layout i zamyka treści za paywallem.

"Dziś (…) prezentujemy się w nowej odsłonie: postawiliśmy na minimalizm, przejrzystość i funkcjonalność strony" – pisze Jacek Dziedzina, zastępca redaktora naczelnego w serwisie Gosc.pl. Zmianom w serwisie ma towarzyszyć także kontynuacja strategii stawiania na treści autorskie, a nie jak do tej pory na newsy. Redakcja zdecydowała także o zamknięciu artykułów za paywallem.

Czytaj też: Tygodnik "Newsweek Polska" podrożał do 12,90 zł. RASP nie tłumaczy decyzji

"Mamy przekonanie, że twórczy, czasochłonny i kosztowny proces tworzenia jakościowych materiałów prasowych to obszar, w którym nie zastąpią nas najlepsze algorytmy sztucznej inteligencji. Wiemy, że wymaga on ciekawości świata, umiejętności stawiania pytań, próby dawania odpowiedzi i naturalnej ludzkiej kreatywności (…). Dlatego jedyną drogą do uratowania i doskonalenia dziennikarstwa jakościowego jest zakup publikowanych przez nas materiałów" – tłumaczy wicenaczelny Jacek Dziedzina.

Miesięczna subskrypcja treści kosztuje 19,90 zł, kwartalna 49 zł, półroczna 95 zł i roczna 182 zł. Prenumerata gwarantuje dostęp do wszystkich wydań tygodnika "Gość Niedzielny", miesięcznika "Mały Gość Niedzielny", magazynów premium ("Gość Extra" i "Historia Kościoła"), jak i do wszystkich płatnych treści autorskich publikowanych wyłącznie w internecie.

Czytaj też: Marcin Dobski dołączył do TV Republika. "Jestem częścią działu śledczego"

(MZD, 28.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.