Serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" zmienia layout i zamyka treści za paywallem
Miesięczna subskrypcja treści kosztuje 19,90 zł, kwartalna 49 zł, półroczna 95 zł i roczna 182 zł (screen: Gosc.pl)
Serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) zmienia layout i zamyka treści za paywallem.
"Dziś (…) prezentujemy się w nowej odsłonie: postawiliśmy na minimalizm, przejrzystość i funkcjonalność strony" – pisze Jacek Dziedzina, zastępca redaktora naczelnego w serwisie Gosc.pl. Zmianom w serwisie ma towarzyszyć także kontynuacja strategii stawiania na treści autorskie, a nie jak do tej pory na newsy. Redakcja zdecydowała także o zamknięciu artykułów za paywallem.
Czytaj też: Tygodnik "Newsweek Polska" podrożał do 12,90 zł. RASP nie tłumaczy decyzji
"Mamy przekonanie, że twórczy, czasochłonny i kosztowny proces tworzenia jakościowych materiałów prasowych to obszar, w którym nie zastąpią nas najlepsze algorytmy sztucznej inteligencji. Wiemy, że wymaga on ciekawości świata, umiejętności stawiania pytań, próby dawania odpowiedzi i naturalnej ludzkiej kreatywności (…). Dlatego jedyną drogą do uratowania i doskonalenia dziennikarstwa jakościowego jest zakup publikowanych przez nas materiałów" – tłumaczy wicenaczelny Jacek Dziedzina.
Miesięczna subskrypcja treści kosztuje 19,90 zł, kwartalna 49 zł, półroczna 95 zł i roczna 182 zł. Prenumerata gwarantuje dostęp do wszystkich wydań tygodnika "Gość Niedzielny", miesięcznika "Mały Gość Niedzielny", magazynów premium ("Gość Extra" i "Historia Kościoła"), jak i do wszystkich płatnych treści autorskich publikowanych wyłącznie w internecie.
Czytaj też: Marcin Dobski dołączył do TV Republika. "Jestem częścią działu śledczego"
(MZD, 28.05.2024)