"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" zmienia layout i zamyka treści za paywallem

Miesięczna subskrypcja treści kosztuje 19,90 zł, kwartalna 49 zł, półroczna 95 zł i roczna 182 zł (screen: Gosc.pl)

Serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) zmienia layout i zamyka treści za paywallem.

"Dziś (…) prezentujemy się w nowej odsłonie: postawiliśmy na minimalizm, przejrzystość i funkcjonalność strony" – pisze Jacek Dziedzina, zastępca redaktora naczelnego w serwisie Gosc.pl. Zmianom w serwisie ma towarzyszyć także kontynuacja strategii stawiania na treści autorskie, a nie jak do tej pory na newsy. Redakcja zdecydowała także o zamknięciu artykułów za paywallem.

Czytaj też: Tygodnik "Newsweek Polska" podrożał do 12,90 zł. RASP nie tłumaczy decyzji

"Mamy przekonanie, że twórczy, czasochłonny i kosztowny proces tworzenia jakościowych materiałów prasowych to obszar, w którym nie zastąpią nas najlepsze algorytmy sztucznej inteligencji. Wiemy, że wymaga on ciekawości świata, umiejętności stawiania pytań, próby dawania odpowiedzi i naturalnej ludzkiej kreatywności (…). Dlatego jedyną drogą do uratowania i doskonalenia dziennikarstwa jakościowego jest zakup publikowanych przez nas materiałów" – tłumaczy wicenaczelny Jacek Dziedzina.

Miesięczna subskrypcja treści kosztuje 19,90 zł, kwartalna 49 zł, półroczna 95 zł i roczna 182 zł. Prenumerata gwarantuje dostęp do wszystkich wydań tygodnika "Gość Niedzielny", miesięcznika "Mały Gość Niedzielny", magazynów premium ("Gość Extra" i "Historia Kościoła"), jak i do wszystkich płatnych treści autorskich publikowanych wyłącznie w internecie.

Czytaj też: Marcin Dobski dołączył do TV Republika. "Jestem częścią działu śledczego"

(MZD, 28.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.