Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka, IKEA i L’Oréal pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime

Pakiet z reklamami SkyShowtime kosztuje 19,99 zł miesięcznie (fot. materiały prasowe)

SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe. Pierwszymi reklamodawcami zostali klienci agencji Wavemaker - IKEA, L'Oréal i Biedronka.

Marki te są jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego. Tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.

L’Oréal na potrzeby kampanii marki CeraVe wykorzystuje w SkyShowtime 60-sekundowy spot przygotowany w konwencji trailera komedii romantycznej. IKEA postawiła na 30-sekundowy spot będący częścią platformy komunikacyjnej "IKEA. Lepiej Pomyślany Dom". Biedronka wykorzystuje 60-sekundowe spoty z kampanii "Do Biedronki Idę".

Koordynacją współpracy między reklamodawcami a platformą SkyShowtime i reprezentującym ją reklamowo Paramount zajmował się m.in. dział Advanced TV w GroupM.

Maciej Olenderczyk, szef advanced TV w GroupM, zwraca uwagę, że na rynku reklamowym można zaobserwować coraz większy popyt na kampanie Connected TV emitowane przy treściach premium. - Liczymy, że tropem SkyShowtime pójdą wkrótce w Polsce kolejni globalni gracze - stwierdza. 

Maciej Walczybak, VP AdSales Northern Central Eastern Europe SkyShowtime, podkreśla, że liczba reklam w serwisie jest niewielka. - Filmy nie są przerywane i oferujemy przy nich wyłącznie format pre-roll, natomiast w serialach zarówno format pre-roll jak i mid-roll - wyjaśnia. Reklamy pojawiają się więc przed startem filmu.

Według Jakuba Taczewskiego, COO LDB L'Oréal, otwarcie globalnych platform streamingowych na reklamy jest świetnym newsem zarówno dla marketerów, jak i klientów platform, którzy mogą wspierać tańsze pakiety reklamami. W podobnym tonie wypowiada się Małgorzata Kuczyńska, country integrated media leader IKEA, która przyznaje, że marka czekała na moment otwarcia platform na reklamodawców.

- Taka forma reklamowa pozwala docierać do osób niekorzystających z telewizji linearnej lub korzystających z niej sporadycznie - dodaje Marek Badowski, senior marketing manager w Biedronce.

SkyShowtime Standard z reklamami kosztuje 19,99 zł za miesiąc. Cena wersji Standard Plus bez reklam wynosi 24,99 miesięcznie.

(KAP, 24.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.