Biedronka, IKEA i L’Oréal pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
Pakiet z reklamami SkyShowtime kosztuje 19,99 zł miesięcznie (fot. materiały prasowe)
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe. Pierwszymi reklamodawcami zostali klienci agencji Wavemaker - IKEA, L'Oréal i Biedronka.
Marki te są jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego. Tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
L’Oréal na potrzeby kampanii marki CeraVe wykorzystuje w SkyShowtime 60-sekundowy spot przygotowany w konwencji trailera komedii romantycznej. IKEA postawiła na 30-sekundowy spot będący częścią platformy komunikacyjnej "IKEA. Lepiej Pomyślany Dom". Biedronka wykorzystuje 60-sekundowe spoty z kampanii "Do Biedronki Idę".
Koordynacją współpracy między reklamodawcami a platformą SkyShowtime i reprezentującym ją reklamowo Paramount zajmował się m.in. dział Advanced TV w GroupM.
Maciej Olenderczyk, szef advanced TV w GroupM, zwraca uwagę, że na rynku reklamowym można zaobserwować coraz większy popyt na kampanie Connected TV emitowane przy treściach premium. - Liczymy, że tropem SkyShowtime pójdą wkrótce w Polsce kolejni globalni gracze - stwierdza.
Maciej Walczybak, VP AdSales Northern Central Eastern Europe SkyShowtime, podkreśla, że liczba reklam w serwisie jest niewielka. - Filmy nie są przerywane i oferujemy przy nich wyłącznie format pre-roll, natomiast w serialach zarówno format pre-roll jak i mid-roll - wyjaśnia. Reklamy pojawiają się więc przed startem filmu.
Według Jakuba Taczewskiego, COO LDB L'Oréal, otwarcie globalnych platform streamingowych na reklamy jest świetnym newsem zarówno dla marketerów, jak i klientów platform, którzy mogą wspierać tańsze pakiety reklamami. W podobnym tonie wypowiada się Małgorzata Kuczyńska, country integrated media leader IKEA, która przyznaje, że marka czekała na moment otwarcia platform na reklamodawców.
- Taka forma reklamowa pozwala docierać do osób niekorzystających z telewizji linearnej lub korzystających z niej sporadycznie - dodaje Marek Badowski, senior marketing manager w Biedronce.
SkyShowtime Standard z reklamami kosztuje 19,99 zł za miesiąc. Cena wersji Standard Plus bez reklam wynosi 24,99 miesięcznie.
(KAP, 24.05.2024)