Instytut Monitorowania Mediów dzięki sztucznej inteligencji usprawnia analizę mediów

Nowa funkcja jest udostępniana klientom IMM od 21 maja (fot. materiały prasowe)
Instytut Monitorowania Mediów wykorzystuje sztuczną inteligencję do podsumowania materiałów, jakie pojawiły się w mediach w kontekście fraz zleconych do monitoringu.
Funkcja Brief AI wprowadzona w usługach IMM umożliwia zapoznanie się z automatycznie generowanym podsumowaniem publikacji na temat marek, produktów i usług klienta. Wykorzystanie sztucznej inteligencji ma pozwolić na szybsza analizę mediów.
Czytaj też: WP w dwa dni zwolni 120 osób, wczoraj 10 dziennikarzy. "Zero sentymentu w biznesie"
Nowa funkcjonalność jest wprowadzana sukcesywnie wszystkim klientom IMM bez dodatkowych opłat.
Firma pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami wykorzystującymi do analizy AI.
(KAP, 22.05.2024)
