Instytut Monitorowania Mediów dzięki sztucznej inteligencji usprawnia analizę mediów
![](/images/contents/photo_81874_1716350890_big.png)
Nowa funkcja jest udostępniana klientom IMM od 21 maja (fot. materiały prasowe)
Instytut Monitorowania Mediów wykorzystuje sztuczną inteligencję do podsumowania materiałów, jakie pojawiły się w mediach w kontekście fraz zleconych do monitoringu.
Funkcja Brief AI wprowadzona w usługach IMM umożliwia zapoznanie się z automatycznie generowanym podsumowaniem publikacji na temat marek, produktów i usług klienta. Wykorzystanie sztucznej inteligencji ma pozwolić na szybsza analizę mediów.
Czytaj też: WP w dwa dni zwolni 120 osób, wczoraj 10 dziennikarzy. "Zero sentymentu w biznesie"
Nowa funkcjonalność jest wprowadzana sukcesywnie wszystkim klientom IMM bez dodatkowych opłat.
Firma pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami wykorzystującymi do analizy AI.
(KAP, 22.05.2024)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)