Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Znaczna obniżka w czerwcowym cenniku reklam w TV Republika

W kwietniu stacja miała średnio 3,04 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, to wzrost z 0,09 proc. rok wcześniej. Na zdjęciu prezes Tomasz Sakiewicz (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Stabilizuje się liczba reklamodawców, którzy emitują spoty w TV Republika. W czerwcowym cenniku najwyżej wyceniane spoty są dużo tańsze niż w maju.

Jak wynika z danych Nielsen Media, do których dotarł "Presserwis", do 19 maja w TV Republika odnotowano spoty od 48 reklamodawców. To prawie tyle samo, ilu było ich w kwietniu - 50 i więcej niż w marcu - 39. Z kolei w lutym było ich 50, a jeszcze w styczniu - 129.

W maju najaktywniejszymi reklamodawcami w tej telewizji są: powiązane właścicielsko z TV Republika Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca m.in. "Gazety Polskiej" oraz Prosalon, producent kosmetyków.

Czytaj też: WP w dwa dni zwolni 120 osób, wczoraj 10 dziennikarzy. "Zero sentymentu w biznesie"

Reklamy w TV Republika sprzedaje Polsat Media. W czerwcu najdroższy, 30-sekundowy spot w TV Republika według cennika kosztuje 13,8 tys. zł (w maju - 26,4 tys. zł, w kwietniu - 23,7 tys. zł, w marcu - 20,1 tys. zł, a w lutym - 14,1 tys. zł). W styczniu było to 12 tys. zł, ale jeszcze w grudniu spoty wyceniano maksymalnie na 550 zł. Większość bloków stacji sprzedawana jest jednak w ramach oferty pakietowej.

W kwietniu stacja miała średnio 3,04 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 0,09 proc. rok wcześniej), 1,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (w górę z 0,03 proc.) i 1,69 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (w górę z 0,04 proc.). Dla porównania, w styczniu było to 3,52 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 0,11 proc. rok wcześniej), 1,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (w górę z 0,03 proc.) i 2,12 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (w górę z 0,06 proc.).

Czytaj też: Znak przeprasza syna Kory za fragmenty jej biografii, ale podtrzymuje, że książka jest rzetelna

Przypomnijmy, że część firm - np. Ikea, mBank - wycofała się z TV Republika po skandalicznych słowach publicysty Marka Króla na temat imigrantów. 3 stycznia na antenie stacji Król stwierdził, że należy cudzoziemcom "założyć chipy, tak jak się pieskom zakłada" oraz "tańsze jest jeszcze numery na lewej ręce wytatuować, wtedy łatwo się ich znajdzie". Z kolei satyryk Jan Pietrzak 31 grudnia powiedział w TV Republika: "Ja mam okrutny żart z tymi imigrantami. Że oni liczą na to, że Polacy są przygotowani, bo mamy baraki. Mamy baraki dla imigrantów w Auschwitz, Majdanku, w Treblince, w Sztutowie, mamy dużo baraków zbudowanych tu przez Niemców i tam będziemy tych imigrantów, wpychanych nam nielegalnie przez Niemców, zatrzymywać".

(MNIE, 22.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.