Polsat Sport 1 nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59
Polsat Sport 1 wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w kwietniu średnio 0,59 proc. udziału (screen: YouTube/SluzbowiKoledzy13 TV)
W kwietniu nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był Polsat Sport 1.
- Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus), który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport, wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w kwietniu średnio 0,59 proc. udziału (rok do roku wzrost z 0,55 proc.).
- Drugi był naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) - 0,35 proc. (spadek z 0,57 proc.),
- a trzeci Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) - 0,29 proc. (wzrost z 0,11 proc.).
Polsat Sport 1 pokazuje m.in. turnieje tenisowe ATP z Hubertem Hurkaczem i Ligę Mistrzów w siatkówce, a Canal+ Sport 2 - tenisowe WTA z Igą Świątek.
Czytaj też: Rada Języka Polskiego uchwaliła zmiany zasad ortografii. Nazwy mieszkańców dużą literą
Kolejne miejsca zajęły: Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery), który zanotował 0,27 proc. udziału wobec 0,5 proc. rok wcześniej, Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) - 0,24 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) - 0,19 proc. (bez zmian), Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) - 0,19 proc. (w górę z 0,16 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) - 0,18 proc. (spadek z 0,2 proc.), Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (spadek z 0,22 proc.) i Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Polsat Sport 1 - 0,45 proc. (wzrost z 0,37 proc.), a dalej znalazły się TVP Sport - 0,3 proc. (spadek z 0,46 proc.) i Canal+ Sport 3 - 0,26 proc. (wzrost z 0,09 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 17.05.2024)