Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Sport 1 nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59

Polsat Sport 1 wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w kwietniu średnio 0,59 proc. udziału (screen: YouTube/SluzbowiKoledzy13 TV)

W kwietniu nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był Polsat Sport 1.

  • Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus), który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport, wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w kwietniu średnio 0,59 proc. udziału (rok do roku wzrost z 0,55 proc.).
  • Drugi był naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) - 0,35 proc. (spadek z 0,57 proc.),
  • a trzeci Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) - 0,29 proc. (wzrost z 0,11 proc.).

Polsat Sport 1 pokazuje m.in. turnieje tenisowe ATP z Hubertem Hurkaczem i Ligę Mistrzów w siatkówce, a Canal+ Sport 2 - tenisowe WTA z Igą Świątek.

Czytaj też: Rada Języka Polskiego uchwaliła zmiany zasad ortografii. Nazwy mieszkańców dużą literą

Kolejne miejsca zajęły: Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery), który zanotował 0,27 proc. udziału wobec 0,5 proc. rok wcześniej, Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) - 0,24 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) - 0,19 proc. (bez zmian), Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) - 0,19 proc. (w górę z 0,16 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) - 0,18 proc. (spadek z 0,2 proc.), Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (spadek z 0,22 proc.) i Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Polsat Sport 1 - 0,45 proc. (wzrost z 0,37 proc.), a dalej znalazły się TVP Sport - 0,3 proc. (spadek z 0,46 proc.) i Canal+ Sport 3 - 0,26 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 17.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.