Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Sport 1 nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59

Polsat Sport 1 wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w kwietniu średnio 0,59 proc. udziału (screen: YouTube/SluzbowiKoledzy13 TV)

W kwietniu nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był Polsat Sport 1.

  • Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus), który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport, wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w kwietniu średnio 0,59 proc. udziału (rok do roku wzrost z 0,55 proc.).
  • Drugi był naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) - 0,35 proc. (spadek z 0,57 proc.),
  • a trzeci Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) - 0,29 proc. (wzrost z 0,11 proc.).

Polsat Sport 1 pokazuje m.in. turnieje tenisowe ATP z Hubertem Hurkaczem i Ligę Mistrzów w siatkówce, a Canal+ Sport 2 - tenisowe WTA z Igą Świątek.

Czytaj też: Rada Języka Polskiego uchwaliła zmiany zasad ortografii. Nazwy mieszkańców dużą literą

Kolejne miejsca zajęły: Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery), który zanotował 0,27 proc. udziału wobec 0,5 proc. rok wcześniej, Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) - 0,24 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) - 0,19 proc. (bez zmian), Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) - 0,19 proc. (w górę z 0,16 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) - 0,18 proc. (spadek z 0,2 proc.), Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (spadek z 0,22 proc.) i Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Polsat Sport 1 - 0,45 proc. (wzrost z 0,37 proc.), a dalej znalazły się TVP Sport - 0,3 proc. (spadek z 0,46 proc.) i Canal+ Sport 3 - 0,26 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 17.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.