Zetka najlepiej od 2014 roku. Wzrosła słuchalność RMF FM i Radia Zet
Lider słuchalności - RMF FM - poprawił udział z 29,6 proc. do 29,8 proc. (fot. Pexels.com)
W okresie luty-kwiecień wzrosła słuchalność RMF FM i Radia Zet, a spadła radiowej Jedynki i Polskiego Radia 24.
W najnowszej fali badania Radio Track RMF FM osiągnął 29,8 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 29,6 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.
Słuchalność Radia Zet wzrosła z 13,5 proc. do 15,1 proc., co jest najlepszym rezultatem rozgłośni od okresu czerwiec-sierpień 2014 roku.
Udział Programu I Polskiego Radia spadł z 4,8 proc. do 4,4 proc., a Polskiego Radia 24 - z 1,1 proc. do 0,6 proc. Program III poprawił wynik z 2 proc. do 2,1 proc., a Program II - z 0,5 proc. do 0,6 proc.
Czytaj też: Abonament rtv bez zmian. KRRiT utrzyma opłaty za abonament rtv na obecnym poziomie
Identyczny wynik co Trójka miało Radio Maryja, które zwiększyło udział z 1,8 proc. do 2,1 proc.
Wśród rozgłośni ponadregionalnych:
- prowadziło Radio Vox FM, które zmniejszyło słuchalność z 3,4 proc. do 3,2 proc.
- Udział Tok FM wyniósł 3,2 proc. (wzrost z 3 proc.),
- Antyradia - 2,5 proc. (2,5 proc. również przed rokiem),
- RMF Classic - 1,5 proc. (spadek z 1,6 proc.),
- Radia Wnet - 0,5 proc. (wzrost z 0,2 proc.),
- a Muzo.fm - 0,4 proc. (spadek z 0,6 proc.).
Eska, najchętniej słuchana sieć radiowa, zanotowała spadek z 7,1 proc. do 6,9 proc. Wyniki poprawiły sieci: Radio Złote Przeboje - z 2,6 proc. do 2,8 proc., Radio Plus - z 1,9 proc. do 2 proc., Meloradio - z 0,9 proc. do 1,1 proc. i Rock Radio - z 0,5 proc. do 0,6 proc.
Regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszony w Audytorium 17 miały 4,3 proc. udziału w czasie słuchania (spadek z 4,5 proc.), RMF Maxx - 3,2 proc. (spadek z 3,4 proc.), Radio Pogoda - 1 proc. (spadek z 1,2 proc.), Eska2 - 0,8 proc. (przed rokiem Radio SuperNova - 1 proc.), a Chillizet - 0,2 proc. (spadek z 0,3 proc.
(KOZ, 14.05.2024)