Mistrzyni olimpijska Natalia Kaczmarek ambasadorką marki Always
Natalia Kaczmarek to lekkoatletka specjalizująca się w biegu na 400 metrów oraz mistrzyni olimpijska w sztafecie mieszanej 4 × 400 metrów (fot. materiały prasowe)
Natalia Kaczmarek została nową ambasadorką marki Always. W ramach kampanii marki "To nowy okres" mistrzyni olimpijska będzie walczyć z tabu, jakim jest miesiączka w branży sportowej.
Kampania to odpowiedź na badania przeprowadzone przez Always na rynkach brytyjskim i francuskim, które wykazały, że aż 61 proc. profesjonalnych zawodniczek sportowych doświadcza lęku przed miesiączką. Co więcej, według badań z rynku polskiego, 77 proc. atletek wyznaje, że miesiączka i potrzeby kobiet z nią związane nie są uwzględniane w środowisku sportowym. Z kolei 54 proc. kobiet uprawiających sport zostało wykluczonych z udziału w zawodach z powodu miesiączki.
Marka Always jako oficjalny partner będzie zapewniać produkty menstruacyjne podczas Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu. W ten sposób chce przełamać bariery dotyczące tematyki menstruacji w kontekście sportu. Na potrzeby projektu powstała specjalna strona Everydame.pl, która porusza temat okresu.
Działania PR marki w Polsce prowadzi MSLGroup.
(KAP, 09.05.2024)