Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Startuje 5BONSAI – nowa agencja w grupie They.pl. Tobiasz Bierka w roli CEO

Tobiasz Bierka jest związany z They.pl od 2015 roku (fot. materiały prasowe)

Grupa They.pl wyodrębnia w strukturze nową agencję 5BONSAI, która funkcjonuje jako dedykowany podmiot specjalizujący się w obszarach eCRM i marketing automation. Funkcję CEO objął Tobiasz Bierka.

5BONSAI powstała jako odpowiedź Grupy They.pl na rosnące zapotrzebowanie klientów i marek na spersonalizowaną, opartą na ścisłej analizie danych komunikację do konsumentów i użytkowników poprzez systemy eCRM.

Czytaj też: Bartek Kujbida na czele Platige Image w Kanadzie. Odpowiada za ekspansję firmy

Nową agencję tworzy zespół ponad 50 osób z obszaru eCRM i MarTech, korzystających z ponad 25 narzędzi do automatyzacji i analityki marketingu. Ma status partnera Salesforce, specjalizując się w obsłudze platformy Marketing Cloud, a także partnera Synerise. 5BONSAI koncentruje się nie tylko na rynku polskim, ale jednocześnie rozpoczyna ekspansję na kilka wybranych rynkach Europy Zachodniej: Niemcy, Szwajcarię, Francję, kraje Beneluksu oraz Wielką Brytanię.

Tobiasz Bierka jest związany z They.pl od 2015 roku, gdy rozpoczął budowę od podstaw pionu eCRM. Przez cały ten czas pełnił w They.pl funkcję eCRM & marketing automation director.

Jako CEO nowej spółki będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój prowadzonych projektów eCRM oraz jej ekspansję zagraniczną.

Czytaj też: Mateusz Witczyński nowym rzecznikiem prasowym Orlenu. Ma 15-letnie doświadczenie

(AMS, 08.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.