Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartek Kujbida na czele Platige Image w Kanadzie. Odpowiada za ekspansję firmy

Bartek Kujbida aktualnie buduje kanadyjski zespół Platige Image (fot. materiały prasowe)

Bartek Kujbida został szefem zespołu Platige Image w Kanadzie i odpowiada za ekspansję firmy na tamtejszym rynku oraz rozbudowę zespołu animacji.

Doświadczenie zbierał jako animation supervisor i od niemal dwóch dekad pracował przy produkcjach hollywoodzkich hitów, seriali i gier wideo AAA. Nadzorował zespoły animacji dla takich realizacji, jak "Aquaman 2: Zaginione Królestwo" i "Pogromcy Duchów. Dziedzictwo".

Czytaj też: Papaya New Directors z filmem dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej z Arturem Barcisiem

Niedawno Kujbida był odpowiedzialny za drugi sezon "Władcy Pierścieni: Pierścienie Władzy" dla Amazona. Jako head of studio w Platige Image, poprowadzi kanadyjski zespół, który we współpracy z warszawskim oddziałem będzie realizować animacje do międzynarodowych projektów. Odpowiada obecnie za pomoc Platige Image w dotarciu do środowiska północnoamerykańskich animatorów poprzez budowanie zespołu w Montrealu, a także podnoszenie jakości animacji Platige.

Bartek Kujbida rozpoczął karierę w Rainmaker w Vancouver w 2005 roku, a później przeniósł się do Montrealu, gdzie dołączył do MPC Montreal. Ten krok pozwolił mu objąć stanowiska kierownicze przy produkcji filmów takich jak "Underwater" i "Dolittle". Po otwarciu DNEG Montreal w 2018 roku objął tam stanowisko kierownicze.

Czytaj też: Sztuka wizerunku. Jak firmy korzystają z emocji towarzyszącym przeżyciom artystycznym

(KAP, 07.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.