Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kwietniu liderami oglądalności były Polsat i TVN. Słabo TVP Info. Dane Nielsena

Dopiero na 16. miejscu w grupie ogólnej było TVP Info z 1,2 proc. udziału wobec 4,23 proc. przed rokiem (fot. Pexels.com)

W kwietniu Polsat zanotował najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził z kolei TVN.

W grupie ogólnej z tzw. wielkiej czwórki wyniki poprawiły Polsat i TVN. W porównaniu z kwietniem 2023 roku udział Polsatu wzrósł z 7,04 proc. do 7,07 proc., a TVN – z 6,72 proc. do 7,01 proc.

Czytaj też: TVN w paśmie "Skazanej" na trzecim miejscu – zarówno w grupie ogólnej, jak i 16-49

Udział TVP 2 spadł z 7,71 proc. do 7,03 proc., a TVP 1 – z 7,56 proc. do 6,79 proc. Piąta pozycja należała do TVN 24, który zwiększył udział z 4,72 proc. do 6,05 proc.

W pierwszej dziesiątce znalazły się również:

  • TVN Siedem – 3,28 proc. (spadek z 3,45 proc.),
  • TV 4 – 3,05 proc. (spadek z 3,28 proc.),
  • TV Republika – 3,04 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
  • TV Puls – 2,99 proc. (spadek z 3,36 proc.)
  • i TTV – 2,16 proc. (wzrost z 1,75 proc.).

Dopiero na 16. miejscu w grupie ogólnej był TVP Info z 1,2 proc. udziału wobec 4,23 proc. przed rokiem.

Czytaj też: TVP chce zlikwidować też internetowe kanały TVP Kultura2, TVP ABC2 i TVP Historia2

W grupie komercyjnej 16-59 najlepszy rezultat uzyskał TVN – 8,01 proc. (wzrost z 7,83 proc.). Udział Polsatu spadł z 7,38 proc. do 7,2 proc., TVP 2 – z 5,82 proc. do 5,33 proc., a TVP 1 – z 5,03 proc. do 4,33 proc. 

Dalej w 16-59 uplasowały się: TVN Siedem – 4,1 proc. (spadek z 4,4 proc.), TVN 24 – 3,95 proc. (wzrost z 3,2 proc.), TV Puls – 3,67 proc. (spadek z 3,92 proc.), TTV – 3,07 proc. (wzrost z 2,46 proc.), TV 4 – 3,03 proc. (spadek z 3,11 proc.) i Puls 2 – 1,89 proc. (wzrost z 1,84 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nowy "Press": Dunikowska-Paź o prawdzie w TVP, Głuchowski, Suwart i mistrz Gosztyła

(KOZ, 11.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.