Garden of Words Group ma nową identyfikację wizualną
W tworzeniu identyfikacji wizualnej postawiono na geometryczne i minimalistyczne elementy (fot. materiały prasowe)
Grupa agencji Garden of Words przeprowadziła zmiany w identyfikacji wizualnej: ma odświeżone logo i nową stronę internetową.
Autorem zmian jest wewnętrzny dział kreacji grupy, którym zarządza Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna. Zmiany w identyfikacji brandu obejmują m.in. logo, które do tej pory zdobił roślinny element. Teraz grupa postawiła na minimalistyczny koncept, w którym nazwa spółki przy użyciu nowoczesnego fontu wpisana została w kształt kwadratu. Odświeżona została również strona internetowa Garden of Words Group, która dostępna jest pod nowym adresem: gardenofwordsgroup.com.
W skład grupy wchodzą trzy agencje: Great Minds, Garden of Words i Fresh Think. Garden of Words Group współpracowała z takimi markami, jak: Avon, Media Markt, Allegro, Bank BNP Paribas, Żabka, Electrolux, BBC Earth, Maczfit, Cosentino, Fundacja Biedronki czy Plusssz.
(AMS, 19.04.2024)