Biuro Reklamy TVP brokerem serwisu Rakuten TV
Serwis wywodzi się z Japonii. W Polsce jest dostępny od lutego 2019 (fot. materiały prasowe)
Biuro Reklamy TVP i serwis streamingowy Rakuten TV rozpoczynają współpracę przy sprzedaży reklam. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD (bezpłatne materiały z reklamami) i FAST (darmowe kanały internetowe).
"Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym" - stwierdziła cytowana w komunikacie Anna Michałowska, head of content & marketing country managers (Europe) w Rakuten TV.
Czytaj też: Naziemny Puls 2 pokaże reality show na licencji TVP
Rakuten TV oferuje kanały FAST po angielsku i po polsku. Wśród stacji z polską wersją językową są m.in. Grjngo z westernami czy filmowy Top Movies Polska. Z kolei oferta AVOD to filmy, dokumenty i seriale.
Serwis wywodzi się z Japonii. W Polsce jest dostępny od lutego 2019. Poza materiałami AVOD i kanałami FAST oferuje też płatne materiały TVOD (transakcyjne wideo na życzenie). Dotychczas nie był reprezentowany przez żadnego z polskich brokerów.
(MNIE, 18.04.2024)