Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Polska z 33. edycją akcji charytatywnej Reklama Dzieciom

Dotychczas w ramach akcji zebrano ok. 37 mln zł (screen: Brtvp.pl)

Ruszyła 33. edycja charytatywnej akcji Reklama Dzieciom, organizowanej przez biuro reklamy i marketingu Telewizji Polskiej.

Od tegorocznej edycji Reklama Dzieciom będzie prowadzona pod patronatem Fundacji TVP.

TVP kontynuuje akcję charytatywną

Charytatywny blok reklamowy zostanie nadany w TVP 1 dwukrotnie – o godz. 20 w dniach 25 i 26 grudnia. 30-sekundowy spot kosztuje 100 tys. zł (za emisję w dwóch blokach), czyli tyle samo co przed rokiem. Z kolei łącznie z emisją w mediach interaktywnych to 115 tys. zł (rok do roku wzrost o 4,5 proc.).

Czytaj też: "The New York Post": Trump chce zakupu właściciela TVN przez Paramount Skydance

Przewidziano też ekspozycję znaków towarowych reklamodawców w zapowiedziach akcji i spotach z podziękowaniami.

Dotychczas w ramach Reklamy Dzieciom zebrano ok. 37 mln zł. Środki zostały przekazane stowarzyszeniom, fundacjom i innym placówkom wspierającym dzieci. W 2024 roku dochód z akcji wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 roku.

Pieniądze z tegorocznej edycji będą przeznaczone m.in. na wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych czy doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych.

Czytaj też: Na kongresie PiS Jacek Kurski zapowiedział fundusz dotujący Republikę i wPolsce24

(MNIE, 27.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.