Telewizja Polska z 33. edycją akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Dotychczas w ramach akcji zebrano ok. 37 mln zł (screen: Brtvp.pl)
Ruszyła 33. edycja charytatywnej akcji Reklama Dzieciom, organizowanej przez biuro reklamy i marketingu Telewizji Polskiej.
Od tegorocznej edycji Reklama Dzieciom będzie prowadzona pod patronatem Fundacji TVP.
TVP kontynuuje akcję charytatywną
Charytatywny blok reklamowy zostanie nadany w TVP 1 dwukrotnie – o godz. 20 w dniach 25 i 26 grudnia. 30-sekundowy spot kosztuje 100 tys. zł (za emisję w dwóch blokach), czyli tyle samo co przed rokiem. Z kolei łącznie z emisją w mediach interaktywnych to 115 tys. zł (rok do roku wzrost o 4,5 proc.).
Czytaj też: "The New York Post": Trump chce zakupu właściciela TVN przez Paramount Skydance
Przewidziano też ekspozycję znaków towarowych reklamodawców w zapowiedziach akcji i spotach z podziękowaniami.
Dotychczas w ramach Reklamy Dzieciom zebrano ok. 37 mln zł. Środki zostały przekazane stowarzyszeniom, fundacjom i innym placówkom wspierającym dzieci. W 2024 roku dochód z akcji wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 roku.
Pieniądze z tegorocznej edycji będą przeznaczone m.in. na wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych czy doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych.
Czytaj też: Na kongresie PiS Jacek Kurski zapowiedział fundusz dotujący Republikę i wPolsce24
(MNIE, 27.10.2025)










