Damian Kwiek i Michał Proszowski współpracują z wydawnictwem MT Biznes
Michał Proszowski to były dyrektor komunikacji PGE Narodowego, a Damian Kwiek pracował w radiowej Trójce (fot. materiały prasowe)
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę z Damianem Kwiekiem, byłym dziennikarzem radiowej Trójki, oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego.
Warszawski wydawca książek o sprawach międzynarodowych, biznesie i coachingu szykuje cykl rozmów m.in. o zjawiskach w polityce światowej, wyzwaniach biznesowych i technikach rozwoju osobistego. Wystartuje on przed wakacjami – w formie wideo- i audiopodcastów dostępnych w kanałach społecznościowych. Za ich produkcję i zakres merytoryczny będzie odpowiadał Damian Kwiek.
Czytaj też: Marek Wiernik odszedł z radiowej Trójki. Przez rok był wicedyrektorem anteny
Michał Proszowski wesprze marki MT Biznes pod kątem społecznościowego zaangażowania, opartego na wypracowanych z zespołem wydawnictwa założeniach i mechanizmach.
"Sami na co dzień wykorzystujemy wiedzę z książek, które wydajemy, dlatego uznaliśmy, że warto dzielić się nią również w innych formach. I stąd pomysł na podcasty" – stwierdza w komunikacie Katarzyna Graca, prezeska wydawnictwa MT Biznes.
MT Biznes wydaje tytuły pod kilkoma specjalistycznymi markami, czyli tzw. imprintami. Są to Prześwity, Laurum, Poltext i Słówko. Stołeczna firma prowadzi też księgarnię internetową Gruby Tom. Wśród autorów są np. ekonomista z Banku Światowego Marcin Piątkowski, badaczka sztucznej inteligencji z Akademii Leona Koźmińskiego Aleksandra Przegalińska, a także minister spraw zagranicznych Ukrainy Dmytro Kułeba.
Czytaj też: Polskie Radio w tym roku bez własnej trasy koncertowej "Lata z radiem"
Damian Kwiek od listopada 2023 roku współpracuje z Radiem Nowy Świat, dla którego nagrywa podcasty "5 rewolucja". Wcześniej Kwiek był przez 20 lat dziennikarzem radiowym, m.in. w III Programie Polskiego Radia. Później pracował w "Chipie" i Platformie Przemysłu Przyszłości. Obecnie związany jest z Industry up.
Michał Proszowski jest general managerem Knowledge up. Związany był ze spółką PGE Narodowy, gdzie odpowiadał za jej wizerunek. Wcześniej pracował w Onecie i "Rzeczpospolitej".
Czytaj też: Oświadczenie TVP: "Spór o finanse uderza najbardziej w naszych odbiorców"
(KOZ, 16.04.2024)