Allegro startuje z nową międzynarodową platformą komunikacji. „Jak tak, to Allegro”
Pierwsza kampania Allegro w nowej odsłonie ukazała się 15 kwietnia (screen: YouTube/Allegro)
Allegro wprowadza nową komunikację marki realizowaną pod hasłem: „Jak tak, to Allegro”.
Skupiać ma się ona na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany współczesnych konsumentów.
Czytaj też: Firmy włączają się w kampanię społeczną UOKiK o bezpiecznym inwestowaniu
Pierwsza kampania Allegro w nowej odsłonie ukazała się 15 kwietnia. Przedstawia historię wielu różnych bohaterów w życiowych sytuacjach, w których z pomocą przychodzi im polski marketplace z ofertą produktów i dostępnych kategorii. Nowa strategia ma charakter międzynarodowy, co podkreśla istotną rolę Allegro w branży e-commerce w regionie.
Strategię, koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny nad nową platformą komunikacji powierzono agencji DDB Warszawa. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukował dom produkcyjny Moon Films. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Starcom, a na rynku czeskim PHD Media oraz Allegro. Kampanię wesprą różnorodne formaty TV, VoD, YouTube, display, outdoor, CLP, social media.
Czytaj też: Silver influencerzy zapewniają wyższy poziom zaangażowania. Raport Vision & People
(AMS, 16.04.2024)