TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale stracił udziały w rynku, ale pozostał liderem kanałów serialowo-filmowych

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,33 proc. (screen: YouTube/Jajecznica TV)

W marcu liderem w kategorii kanałów serialowo-filmowych wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia, jak i grupie komercyjnej 16-59, był TVP Seriale, ale jego udziały w rynku rok do roku spadły.

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,33 proc. (spadek z 1,6 proc. w porównaniu z marcem 2023). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) zwiększyła udział z 1,09 proc. do 1,3 proc.

Czytaj też: TVP przeprosiła za materiały o Krzysztofie Brejzie tworzone przez Samuela Pereirę

W czołówce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też:

  • FX (The Walt Disney Company, do 6 listopada nadawał jako Fox) z 0,52 proc. udziału (spadek z 0,7 proc.),
  • BBC First (BBC Studios) – 0,45 proc. (wzrost z 0,19 proc.),
  • Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,4 proc. (spadek z 0,45 proc.),
  • Paramount Network (Paramount Global) – 0,39 proc. (wzrost z 0,3 proc.),
  • Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,38 proc. (spadek z 0,44 proc.),
  • TVN Fabuła (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,35 proc. (wzrost z 0,33 proc.),
  • Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,32 proc. (wzrost z 0,21 proc.)
  • i 13 Ulica (NBCUniversal) – 0,32 proc. (wzrost z 0,24 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął TVP Seriale – 1,67 proc. (spadek z 2,01 proc.), drugie Stopklatka – 1,21 proc. (1,16 proc. rok wcześniej), a trzecie FX – 0,68 proc. (spadek z 0,87 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Maciej Świrski jako szef KRRiT ukarał TVN za wulgarne słowo w "Szkle kontaktowym"

(MNIE, 13.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.