TVP Seriale stracił udziały w rynku, ale pozostał liderem kanałów serialowo-filmowych
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,33 proc. (screen: YouTube/Jajecznica TV)
W marcu liderem w kategorii kanałów serialowo-filmowych wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia, jak i grupie komercyjnej 16-59, był TVP Seriale, ale jego udziały w rynku rok do roku spadły.
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,33 proc. (spadek z 1,6 proc. w porównaniu z marcem 2023). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) zwiększyła udział z 1,09 proc. do 1,3 proc.
Czytaj też: TVP przeprosiła za materiały o Krzysztofie Brejzie tworzone przez Samuela Pereirę
W czołówce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też:
- FX (The Walt Disney Company, do 6 listopada nadawał jako Fox) z 0,52 proc. udziału (spadek z 0,7 proc.),
- BBC First (BBC Studios) – 0,45 proc. (wzrost z 0,19 proc.),
- Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,4 proc. (spadek z 0,45 proc.),
- Paramount Network (Paramount Global) – 0,39 proc. (wzrost z 0,3 proc.),
- Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,38 proc. (spadek z 0,44 proc.),
- TVN Fabuła (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,35 proc. (wzrost z 0,33 proc.),
- Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,32 proc. (wzrost z 0,21 proc.)
- i 13 Ulica (NBCUniversal) – 0,32 proc. (wzrost z 0,24 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął TVP Seriale – 1,67 proc. (spadek z 2,01 proc.), drugie Stopklatka – 1,21 proc. (1,16 proc. rok wcześniej), a trzecie FX – 0,68 proc. (spadek z 0,87 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Maciej Świrski jako szef KRRiT ukarał TVN za wulgarne słowo w "Szkle kontaktowym"
(MNIE, 13.04.2024)