"Cztery Kąty" liderem wśród miesięczników wnętrzarskich

W listopadzie ub.r. cztery spośród pism wnętrzarskich odnotowały wzrost sprzedaży ogółem. Natomiast trzy: "Dom & Wnętrze", "Moje Mieszkanie" oraz "Mój Piękny Dom" sprzedawały się w tym miesiącu gorzej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W listopadzie ub.r. wśród pism wnętrzarskich najlepiej sprzedawały się – tak jak przed rokiem – ”Cztery Kąty” (Agora SA). Sprzedaż ogółem wyniosła 110 080 egz. (w porównaniu z tym miesiącem w 2005 r. oznacza to wzrost o 62,37 proc.). Na drugie miejsce (z trzeciego w listopadzie 2005 r.) awansowało ”M jak mieszkanie” (Wydawnictwo Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 72 972 egz. (wzrost o 44,45 proc.). Na trzeciej pozycji znalazło się ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) z wynikiem 40 413 egz. (największy spadek w grupie, o 38,85 proc). Na kolejnych miejscach są: ”Mój Piękny Dom” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 33 611 egz. (spadek o 17,44 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Wydawnictwo Murator) – 24 437 egz. (wzrost o 30,3 proc.), ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 23 085 egz. (wzrost o 18,54 proc.) oraz ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 18 528 egz. (spadek o 34,84 proc.). ”Elle Decoration” (Hachette Filipacchi Burda Polska), ukazujący się jako miesięcznik od lutego (wcześniej był dwumiesięcznikiem), w listopadzie ub.r. zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 13 689 egz.(AW, 16.02.2007)
