Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym najpopularniejszym serwisem sportowym były Sportowefakty.wp.pl

Według Mediapanelu treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w lutym 8,12 mln użytkowników (fot. Pixabay.com)

W lutym najpopularniejszym serwisem sportowym po raz kolejny był Sportowefakty.wp.pl. Przyrost liczby użytkowników odnotowały tylko Sport.interia.pl i Polsatsport.pl.

Według Mediapanelu treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w lutym 8,12 mln użytkowników (spadek o 1,08 proc. wobec stycznia).

Czytaj też: Mecz Walia – Polska oglądało 5,5 mln widzów w TVP. Reprezentacja awansuje na Euro 2024

Dalej znalazły się:
• Sport.interia.pl (Polsat-Interia) – 7,38 mln (wzrost o 13,16 proc.),
• Onet.pl (RAS Polska) – 7,02 mln (spadek o 4,59 proc.),
• Sport.pl (Agora) – 5,84 mln (spadek o 7,36 proc.),
• Sport.tvp.pl (TVP) – 3,45 mln (spadek o 11,20 proc.),
• Polsatsport.pl (Polsat-Interia) – 3,00 mln (wzrost o 1,42 proc.),
• Flashcore.pl (aplikacja z wynikami na żywo) – 2,54 mln (spadek o 0,05 proc.),
• O2.pl (Wirtualne Media Holding) – 2,47 mln (spadek o 35,30 proc.),
• Sport.se.pl (ZPR Media) – 2,02 mln (spadek o 14,28 proc.),
• Tvn24.pl – 1,71 mln (spadek o 22,13 proc.).

Serwis Flashcore.pl nie jest audytowany przez Mediapanel. Jego wyniki są estymowane.

Czytaj też: Telewizja Polsat już bez praw do meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej

(MZD, 29.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.