W lutym najpopularniejszym serwisem sportowym były Sportowefakty.wp.pl
Według Mediapanelu treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w lutym 8,12 mln użytkowników (fot. Pixabay.com)
W lutym najpopularniejszym serwisem sportowym po raz kolejny był Sportowefakty.wp.pl. Przyrost liczby użytkowników odnotowały tylko Sport.interia.pl i Polsatsport.pl.
Według Mediapanelu treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w lutym 8,12 mln użytkowników (spadek o 1,08 proc. wobec stycznia).
Czytaj też: Mecz Walia – Polska oglądało 5,5 mln widzów w TVP. Reprezentacja awansuje na Euro 2024
Dalej znalazły się:
• Sport.interia.pl (Polsat-Interia) – 7,38 mln (wzrost o 13,16 proc.),
• Onet.pl (RAS Polska) – 7,02 mln (spadek o 4,59 proc.),
• Sport.pl (Agora) – 5,84 mln (spadek o 7,36 proc.),
• Sport.tvp.pl (TVP) – 3,45 mln (spadek o 11,20 proc.),
• Polsatsport.pl (Polsat-Interia) – 3,00 mln (wzrost o 1,42 proc.),
• Flashcore.pl (aplikacja z wynikami na żywo) – 2,54 mln (spadek o 0,05 proc.),
• O2.pl (Wirtualne Media Holding) – 2,47 mln (spadek o 35,30 proc.),
• Sport.se.pl (ZPR Media) – 2,02 mln (spadek o 14,28 proc.),
• Tvn24.pl – 1,71 mln (spadek o 22,13 proc.).
Serwis Flashcore.pl nie jest audytowany przez Mediapanel. Jego wyniki są estymowane.
Czytaj też: Telewizja Polsat już bez praw do meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej
(MZD, 29.03.2024)