Mecz Walia – Polska oglądało 5,5 mln widzów w TVP. Reprezentacja awansuje na Euro 2024
Polska awansowała na Euro 2024 w dramatycznych okolicznościach (screen: YouTube/TVP Sport)
Średnio 5,5 mln widzów przyciągnął do TVP 1 i TVP Sport wtorkowy mecz Walia – Polska w finale baraży do Euro 2024.
TVP 1 i TVP Sport, transmitując spotkanie biało-czerwonych, osiągnęły razem 48,9 proc. udziału w rynku. Udział TVP 1 wynosił 35,1 proc., a TVP Sport – 13,8 proc.
Czytaj też: TVP składa pozew przeciwko TV Republika. Milion złotych. Za "Jedziemy" Michała Rachonia
Jak podkreśla Biuro Reklamy TVP, mecz cieszył się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród mężczyzn – 40,4 proc. (TVP 1) i 33,5 proc. (TVP Sport) wszystkich widzów stanowiły kobiety.
40,4 proc. (TVP 1) i 33,5 proc. (TVP Sport) wszystkich widzów stanowiły kobiety (fot. Biuro Reklamy TVP)
Łączna liczba odtworzeń spotkania Walia – Polska w internecie (desktop, mobile i smart TV) wyniosła 1,6 mln.
Podczas wtorkowego meczu billboardy sponsorskie każdego ze sponsorów wygenerowały ponad 135 GRP (grupa 7-74).
Dane: Nielsen Media, uwzględniają oglądalność telewizji poza domem.
Czytaj też: Eksperci: Stanowski tabloidyzuje Kanał Zero. Przykładem zaproszenie Rafała Ziemkiewicza
(KOZ, 28.03.2024)