Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zarząd spółki Wyborcza odpowie pracownikom ws. podwyżek i innych postulatów

Pod listem do zarządu spółki Wyborcza podpisało się ponad 200 osób (screen: YouTube/Strefa Przestrzeni)

Pracownicy "Gazety Wyborczej" mają jeszcze przed świętami otrzymać odpowiedź zarządu spółki Wyborcza ws. podwyżek i innych wysuwanych przez nich postulatów – dowiedział się nieoficjalnie „Presserwis”.

Kilka dni temu pracownicy "Gazety Wyborczej" z oddziałów lokalnych wysłali do zarządu Wyborczej list, w którym żądają podwyżki w wysokości 2 tys. zł brutto, likwidacji tzw. umów śmieciowych, transparentnej struktury płac oraz ujawnienia zarobków członków zarządu spółki.

"Nasze żądania nie są nierealne"

W odpowiedzi otrzymali w piątek e-mail od członków zarządu spółki Wyborcza – Wojciecha Bartkowiaka, Mikołaja Chrzana i Joanny Kwas. Napisano w nim, że ze względu na skalę postulatów potrzeba czasu na przygotowanie formalnej odpowiedzi, ale zostanie ona wysłana w tym tygodniu.

Czytaj też: Polskie Radio rozmawia z Jarosławem Kuźniarem. Dziennikarz może wrócić do Trójki

– Zarząd spółki Wyborcza będzie się komunikował z sygnatariuszami listu bezpośrednio, nie angażując do tego procesu mediów – przekazała "Presserwisowi" Anna Marucha, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Agorze.

Pod listem ws. podwyżek i innych zmian w wydawnictwie podpisało się ponad 200 osób. "Nasze żądania nie są nierealne, ponieważ Agora wypracowała kilkudziesięciomilionowy zysk, w którym chcemy mieć swój udział" – napisali pracownicy "GW".

Czytaj też: Anna Dudzińska odchodzi z Radia 357 do radiowej Trójki. Miesiąc temu zaprzeczała

(MZD, 27.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.