Oglądalność reaktywowanego programu publicystycznego "100 pytań do..." w TVP Info
Program prowadzi Wioleta Wramba (screen: YouTube/TVP Info)
Reaktywowany program publicystyczny "100 pytań do..." ogląda w TVP Info średnio nawet 118 tys. widzów.
Cykl jest nadawany w soboty o 20. 2 marca, gdy pokazano jego pierwsze po dłuższej przerwie wydanie, program oglądało średnio 118 tys. widzów (0,96 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,49 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-59). Gościem był wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak.
9 marca program miał 71 tys. widzów (0,60 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,55 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,40 proc. w komercyjnej 16-59). Gościem była aktorka Krystyna Janda.
Czytaj też: Robert Łuchniak z Radia dla Ciebie podczas "100 pytań do... Krystyny Jandy" promował lek na potencję
W wynikach z 16 marca Nielsen Media nie raportuje odrębnych wyników programu, ale całego bloku publicystycznego od 19.52 do ok. 21. Poza "100 pytań do..." pokazano w nim "Gościa 19.30". To pasmo miało średnio 95 tys. widzów (odpowiednio 0,78 proc., 0,93 proc. i 0,73 proc.). Gościem "100 pytań do..." był wtedy minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.
Dla porównania w lutym TVP Info notował średnio 1,35 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,71 proc. w komercyjnej 16-59.
Program "100 pytań do..." był nadawany w Telewizji Polskiej też w latach 1988-1995. Wtedy jego gospodynią była Anna Grzeszczuk-Gałązka. Nową odsłonę programu prowadzi Wioleta Wramba. Na pytania zgromadzonych w studiu dziennikarzy odpowiadają znane osoby, w tym politycy i aktorzy.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVP wraca do legendarnego programu sprzed 35 lat "100 pytań do". A tam już Tusk i Kaczyński
(MNIE, 20.03.2024)