Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność reaktywowanego programu publicystycznego "100 pytań do..." w TVP Info

Program prowadzi Wioleta Wramba (screen: YouTube/TVP Info)

Reaktywowany program publicystyczny "100 pytań do..." ogląda w TVP Info średnio nawet 118 tys. widzów.

Cykl jest nadawany w soboty o 20. 2 marca, gdy pokazano jego pierwsze po dłuższej przerwie wydanie, program oglądało średnio 118 tys. widzów (0,96 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,49 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-59). Gościem był wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak.

9 marca program miał 71 tys. widzów (0,60 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,55 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,40 proc. w komercyjnej 16-59). Gościem była aktorka Krystyna Janda.

Czytaj też: Robert Łuchniak z Radia dla Ciebie podczas "100 pytań do... Krystyny Jandy" promował lek na potencję

W wynikach z 16 marca Nielsen Media nie raportuje odrębnych wyników programu, ale całego bloku publicystycznego od 19.52 do ok. 21. Poza "100 pytań do..." pokazano w nim "Gościa 19.30". To pasmo miało średnio 95 tys. widzów (odpowiednio 0,78 proc., 0,93 proc. i 0,73 proc.). Gościem "100 pytań do..." był wtedy minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.

Dla porównania w lutym TVP Info notował średnio 1,35 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,71 proc. w komercyjnej 16-59.

Program "100 pytań do..." był nadawany w Telewizji Polskiej też w latach 1988-1995. Wtedy jego gospodynią była Anna Grzeszczuk-Gałązka. Nową odsłonę programu prowadzi Wioleta Wramba. Na pytania zgromadzonych w studiu dziennikarzy odpowiadają znane osoby, w tym politycy i aktorzy.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVP wraca do legendarnego programu sprzed 35 lat "100 pytań do". A tam już Tusk i Kaczyński

(MNIE, 20.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.