TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "M jak miłość" najdroższy w cenniku TVP na kwiecień. Prawie 95 tys. zł za spot

Najdroższe spoty przy serialu "M jak miłość" w TVP 2 są o 13,5 proc. droższe niż w kwietniu 2023 roku (screen: Tvp.pl)

W kwietniowym cenniku reklamowym TVP ceny spotów dochodzą do 94,1 tys. zł.

Tyle trzeba zapłacić za 30-sekundowy spot przy serialu "M jak miłość" w TVP 2, czyli o 13,5 proc. więcej, niż w kwietniu 2023 roku.

Czytaj też: Udany debiut "Matyldy". Ponad 2 mln widzów nowego serialu kostiumowego TVP 1

Wśród najwyżej wycenionych pozycji programowych znalazły się również:

  • serial "Na dobre i na złe" TVP 2 – do 70,2 tys. zł (33,5 proc. w górę),
  • "The Voice Kids" TVP 2 – do 66,9 tys. zł (25,3 proc. więcej),
  • "Na sygnale" z TVP 2 – do 62,1 tys. zł (0,3 proc. mniej)
  • i "Kulisy serialu M jak miłość" Dwójki – do 55 tys. zł (3,7 proc. mniej).

Czytaj też: Pięć premier Teatru Telewizji wiosną w TVP 1. Na początek monodram Krystyny Jandy

(MNIE, 23.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.