Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay z alternatywnym polskim komentarzem części wyścigów Formuły 1 dla młodszych widzów

W ramach F1 Kids widzowie Viaplay otrzymują dostęp do alternatywnego komentarza z wyścigu Formuły 1 na żywo (fot. materiały prasowe)

Viaplay w sobotę zacznie pokazywać wyścigi Formuły 1 w formacie F1 Kids w języku polskim.

W ramach F1 Kids widzowie Viaplay otrzymują dostęp do alternatywnego komentarza z wyścigu Formuły 1 na żywo, wraz ze specjalnie przygotowanymi grafikami w stylu kreskówkowym oraz uproszczonymi wyjaśnieniami dotyczącymi technikaliów ze świata F1. 

Dotychczas transmisje w wersji F1 Kids odbywały się jednak wyłącznie w języku angielskim. W sezonie 2023 widzowie Viaplay w Polsce mieli możliwość obejrzenia trzech transmisji w tej wersji w języku angielskim.

W rozpoczynającym się sezonie Formuły 1 widzowie otrzymają dostęp do transmisji z wyścigów w formacie F1 Kids z polskim komentarzem, alternatywnym wobec głównego przekazu. W ten sposób skomentowanych zostanie siedem wyścigów - jako pierwsze w najbliższą sobotę Grand Prix Arabii Saudyjskiej (za komentarz odpowiadać będą Bartosz Budnik i Bartosz Pokrzywiński).

(KOZ, 08.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.