Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twój Styl" z niewielką przewagą nad "Zwierciadłem" w wynikach sprzedaży za 2023 rok

Średnia sprzedaż "Twojego Stylu" wobec 2022 roku spadła o 4,31 proc. (screen: e-kiosk.pl)

W 2023 roku "Twój Styl" obronił pozycję lidera luksusowych magazynów dla kobiet – wynika z danych o sprzedaży.

Średnia sprzedaż "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) wynosiła w ub.r. 84 715 egz., z czego 1738 to e-wydania. Średnia sprzedaż w stosunku do 2022 roku spadła o 4,31 proc.

Czytaj też: Dziennikarze lokalni „GW” na dyżurach będą pracować dla wszystkich regionów

Drugie w zestawieniu "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) sprzedawało średnio 83 816 egz. (spadek o 3,90 proc.), w tym 9460 egz. stanowiły e-wydania.

"Wysokie Obcasy Extra" (Agora) rozchodziły się średnio w 42 452 egz. (spadek o 15,87 proc.), a "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 31 116 egz. (spadek o 5,71 proc.), z czego e-wydania to 259 egz

Dalej były: "Elle" (Burda Media Polska) – 24 142 egz. (spadek o 12,48 proc.) i "Glamour" (Burda Media Polska) – 14 155 egz. (spadek o 23,36 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: Węgierskie media dostrzegły ulotkową akcję "Tygodnika Podhalańskiego". Absurdalne komentarze

(MZD, 09.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.