Joanna Parczyńska head of audio w Time SA. Znana z Agory i Polska Press
Joanna Parczyńska w 2023 roku przez kilka miesięcy była też dyrektorką ds. marketingu w Cinema City Poland (fot. materiały prasowe)
Joanna Parczyńska, ostatnio dyrektorka ds. marketingu w Cinema City Poland, dołączyła do Time SA (Grupa ZPR Media) jako head of audio.
Parczyńska w Time odpowiada za rozwój audio, przede wszystkim formatów i produkcji podcastowych, ale też streamów audio.
Czytaj też: Grzegorz Osiecki z „DGP” przechodzi do Polskiego Radia. Będzie w „Sygnałach dnia”
Joanna Parczyńska w 2023 roku przez kilka miesięcy była dyrektorką ds. marketingu w Cinema City Poland. Przez rok była prezeską oddziału Polska Press w Lublinie. Wcześniej już związana była z tym wydawnictwem - jako dyrektorka zarządzająca produktami bezpłatnymi (lata 2013-2016) i prezeska struktury prasy bezpłatnej (2012 rok).
Czytaj też: Rafał Hirsch dołączył do serwisu Forsal.pl. To laureat Grand Press Economy
Do 2019 roku Joanna Parczyńska pracowała w "Gazecie Wyborczej" jako wydawczyni obszaru kultura i multimedia. Wcześniej kierowała zespołem wideo w serwisie Wyborcza.pl. Do Agory wróciła w kwietniu 2017 roku. W spółce pracowała także w latach 1995-2010, m.in. jako dyrektorka pionu prasy bezpłatnej.
(KOZ, 01.03.2024)