Marta Walendzik odpowiada za stworzenie działu PR & social media w agencji Mufu
Marta Walendzik jest współzałożycielką kanału „7 metrów pod ziemią” na YouTubie, z którym związana była w latach 2017-2021. Wykładała we wrocławskim oddziale Uniwersytetu SWPS (fot. Maja Hylewicz)
Marta Walendzik objęła nowo powstałe stanowisko PR & social media director w agencji kreatywnej Mufu. Ostatnie 10 lat związana była z mediami.
W Mufu będzie odpowiedzialna za stworzenie i kierowanie działami PR i social mediów. Do tej pory agencja obsługiwała klientów w zakresie projektowania graficznego i wideo. "Tworzyliśmy także reklamy outdoorowe, murale czy neony. Końcówka roku przyniosła nam kilka realizacji mocniej związanych z obszarem PR i uznaliśmy, że naturalnym krokiem w rozwoju firmy będzie powołanie takiego działu" – informuje dyrektorka zarządzająca agencji Ewa Ostrowska-Kunert.
Czytaj też: Zofia Bugajna-Kasdepke na czele zarządu SEC Newgate CEE. Wcześniej była wiceprezeską
Walendzik zaczynała w redakcji Newsweek.pl, później odpowiadała m.in. za komunikację w social mediach segmentu marek premium wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska (tygodnik „Newsweek Polska”, magazyny „Forbes” i „Forbes Women”). Później jako head of social media zarządzała zespołem odpowiadającym za media społecznościowe Grupy naTemat. Z Kingą Sabak od 2020 roku tworzy duet kreatywny Te Dwie, w ramach którego pracuje z klientami indywidualnymi oraz przeprowadza szkolenia i audyty dotyczące mediów społecznościowych.
W portfolio Mufu są m.in.: Disney, Otomoto, Wirtualna Polska, PGE, Orlen, PZU, Siemens, Acer.
Czytaj też: Pięć spraw, które w tym roku trzeba mieć na uwadze. Powstał raport „Creating Advantage in 2024”
(AMS, 21.02.2024)