Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Błaszczykowski ambasadorem marki mPay

Strony nie informują, na jak długo została podpisana umowa (fot. materiały prasowe)

Jakub Błaszczykowski, były reprezentant Polski w piłce nożnej, został ambasadorem marki mPay, działającej na rynku mobilnych transakcji finansowych.

Rozpoczęcie współpracy z Jakubem Błaszczykowskim to element strategii rozwoju marki, której celem jest zbudowanie świadomości, zaufania i zainteresowania u potencjalnych użytkowników. Hasłem przewodnim działań promocyjnych jest: "Płatności Fair-Play".

Wizerunek byłego piłkarza pojawi się w kanałach social media spółki i w materiałach promocyjnych. Błaszczykowski weźmie również udział w podcaście na kanale YouTube marki.

Nad projektem czuwa nowy szef marketingu mPay – Jarosław Grzesica.

(KAP, 15.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.