"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix na czele, Disney+ ze spadkiem. Zestawienie serwisów streamingowych w styczniu

Zamknięty z końcem stycznia VOD.pl miał w styczniu 859 tys. realnych użytkowników (screen: VOD.pl)

W styczniu Netflix utrzymał poziom ponad 10 mln odwiedzających w Polsce.

Jak wynika z danych Mediapanel PBI/Gemius, Netflix w styczniu odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników, czyli o 1,2 proc. więcej, niż miesiąc wcześniej.

Czytaj też: Paramount Global zwalnia 800 pracowników. Spółka chce powrócić do wzrostu zysków

  • Disney+ zaliczył spadek o 12,4 proc., do 3,3 mln,
  • HBO Max miał 2,98 mln realnych użytkowników (1,14 proc. więcej),
  • Player – 2,8 mln (2,5 proc. mniej),
  • Prime Video – 2,7 mln (8,4 proc. więcej),
  • TVP VOD i TVP Go – 2,5 mln (8,3 proc. mniej),
  • Canal+ Online – 2,3 mln (3,9 proc. mniej),
  • SkyShowtime – 1,8 mln (1,2 proc. mniej),
  • Pilot WP – 1,7 mln (8,3 proc. więcej),
  • CDA – 1,6 mln (5,5 proc. więcej),
  • Polsat Box Go – 1,5 mln (0,5 proc. więcej).

Zamknięty z końcem stycznia VOD.pl zanotował w styczniu 859 tys. realnych użytkowników (1,2 proc. więcej), a Viaplay, który ma istnieć do lata 2025 – 551 tys. (33,5 proc. mniej).

Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału czasu danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z 51,55 proc. (wzrost z 51,15 proc. w grudniu). Za nim plasowały się HBO Max – 7,98 proc. (wzrost 7,93 proc.) oraz Disney+ – 7,94 proc. (wzrost z 7,79 proc.).

Czytaj też: Celebryci królowali w reklamach przy Super Bowl. DeVito, Schwarzenegger, Beyoncé i inni

(MNIE, 14.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.