Netflix na czele, Disney+ ze spadkiem. Zestawienie serwisów streamingowych w styczniu
Zamknięty z końcem stycznia VOD.pl miał w styczniu 859 tys. realnych użytkowników (screen: VOD.pl)
W styczniu Netflix utrzymał poziom ponad 10 mln odwiedzających w Polsce.
Jak wynika z danych Mediapanel PBI/Gemius, Netflix w styczniu odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników, czyli o 1,2 proc. więcej, niż miesiąc wcześniej.
Czytaj też: Paramount Global zwalnia 800 pracowników. Spółka chce powrócić do wzrostu zysków
- Disney+ zaliczył spadek o 12,4 proc., do 3,3 mln,
- HBO Max miał 2,98 mln realnych użytkowników (1,14 proc. więcej),
- Player – 2,8 mln (2,5 proc. mniej),
- Prime Video – 2,7 mln (8,4 proc. więcej),
- TVP VOD i TVP Go – 2,5 mln (8,3 proc. mniej),
- Canal+ Online – 2,3 mln (3,9 proc. mniej),
- SkyShowtime – 1,8 mln (1,2 proc. mniej),
- Pilot WP – 1,7 mln (8,3 proc. więcej),
- CDA – 1,6 mln (5,5 proc. więcej),
- Polsat Box Go – 1,5 mln (0,5 proc. więcej).
Zamknięty z końcem stycznia VOD.pl zanotował w styczniu 859 tys. realnych użytkowników (1,2 proc. więcej), a Viaplay, który ma istnieć do lata 2025 – 551 tys. (33,5 proc. mniej).
Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału czasu danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z 51,55 proc. (wzrost z 51,15 proc. w grudniu). Za nim plasowały się HBO Max – 7,98 proc. (wzrost 7,93 proc.) oraz Disney+ – 7,94 proc. (wzrost z 7,79 proc.).
Czytaj też: Celebryci królowali w reklamach przy Super Bowl. DeVito, Schwarzenegger, Beyoncé i inni
(MNIE, 14.02.2024)