Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix na czele, Disney+ ze spadkiem. Zestawienie serwisów streamingowych w styczniu

Zamknięty z końcem stycznia VOD.pl miał w styczniu 859 tys. realnych użytkowników (screen: VOD.pl)

W styczniu Netflix utrzymał poziom ponad 10 mln odwiedzających w Polsce.

Jak wynika z danych Mediapanel PBI/Gemius, Netflix w styczniu odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników, czyli o 1,2 proc. więcej, niż miesiąc wcześniej.

Czytaj też: Paramount Global zwalnia 800 pracowników. Spółka chce powrócić do wzrostu zysków

  • Disney+ zaliczył spadek o 12,4 proc., do 3,3 mln,
  • HBO Max miał 2,98 mln realnych użytkowników (1,14 proc. więcej),
  • Player – 2,8 mln (2,5 proc. mniej),
  • Prime Video – 2,7 mln (8,4 proc. więcej),
  • TVP VOD i TVP Go – 2,5 mln (8,3 proc. mniej),
  • Canal+ Online – 2,3 mln (3,9 proc. mniej),
  • SkyShowtime – 1,8 mln (1,2 proc. mniej),
  • Pilot WP – 1,7 mln (8,3 proc. więcej),
  • CDA – 1,6 mln (5,5 proc. więcej),
  • Polsat Box Go – 1,5 mln (0,5 proc. więcej).

Zamknięty z końcem stycznia VOD.pl zanotował w styczniu 859 tys. realnych użytkowników (1,2 proc. więcej), a Viaplay, który ma istnieć do lata 2025 – 551 tys. (33,5 proc. mniej).

Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału czasu danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z 51,55 proc. (wzrost z 51,15 proc. w grudniu). Za nim plasowały się HBO Max – 7,98 proc. (wzrost 7,93 proc.) oraz Disney+ – 7,94 proc. (wzrost z 7,79 proc.).

Czytaj też: Celebryci królowali w reklamach przy Super Bowl. DeVito, Schwarzenegger, Beyoncé i inni

(MNIE, 14.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.