Polsat-Interia po raz pierwszy z największym zasięgiem wśród wydawców internetowych
Grupa Polsat-Interia miała w styczniu największe internetowe zasięgi spośród polskich wydawców (fot. materiały prasowe)
Grupa Polsat-Interia pierwszy raz w historii wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska i Grupę RAS Polska (Onet). Według danych Mediapanelu większe zasięgi w Polsce mają tylko Google i Meta.
Grupa Polsat-Interia dzięki 21,11 mln realnych użytkowników została numerem 1 wśród wydawców internetowych w Polsce. Według badań Madiapanelu (styczeń 2024), wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (21,03 mln RU - realnych użytkowników) oraz Grupę RAS Polska, wydawcę Onetu (20,97 mln RU).
Na kolejnych miejscach w pierwszej dziesiątce uplasowały się grupy Allegro (20 112 786 RU), Agora (18 756 036 RU), Polska Press (16 875 054 RU), OLX (16 741 890 RU) i ZPR Media (16 054 524 RU).
Zajmujące dwa pierwsze miejsca Google i Meta miały w styczniu odpowiednio 29 019 222 i 25 426 386 realnych użytkowników.
(PAR, 02.02.2024)