José María Alonso Albero nie pracuje już w Brand New Galaxy
José María Alonso Albero pracę w BNG zaczął pod koniec 2017 roku (fot. materiały prasowe)
José María Alonso Albero, head of e-commerce digital assets delivery w Brand New Galaxy, kończy pracę w tej agencji.
José María Alonso Albero z BNG związany był ponad sześć lat - pracę zaczął jako e-retailers operations lead w Pathfinder 23. Ponad dwa lata temu awansował na ostatnio zajmowane stanowisko head of e-commerce digital assets delivery, gdzie odpowiadał m.in. za wdrażanie metodologii Lean Management na platformach internetowych e-retailer (m.in. Amazon) i kierowanie ponad 40-osobowym zespołem odpowiedzialnym za treści dla klientów (m.in. Coty, Bayer, 3M, P&G, Schneider Electric, Lindt, Royal Canin, Danone).
Przed BNG José María Alonso Albero pracował jako e-commerce manager LATAM Saatchi & Saatchi IS), w QuarticOn jako e-commerce international director, w JLL jako internal auditor i operations manager, w MoneyGram International jako compliance operations officer.
(AMS, 01.02.2024)