"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski ambasadorem kolejnej marki – Philips Ambilight TV

Lewandowski użyczał już swojego wizerunku wielu markom, m.in. Lidl, T-Mobile, 4F, Totalizator Sportowy, Gillette (fot. materiały prasowe)

Robert Lewandowski dołącza do grona ambasadorów Philips. Został twarzą marki telewizorów Ambilight TV.

TP Vision, firma odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i sprzedaż telewizorów Philips z logo Ambilight, jest od maja 2023 głównym partnerem FC Barcelona. Logo Ambilight TV pojawia się na koszulkach pierwszego zespołu mężczyzn i jest wyświetlane wewnątrz stadionu.

Czytaj też: Iga Świątek została ambasadorką klocków Lego. "To świetne połączenie"

Lewandowski użyczał już swojego wizerunku wielu markom, m.in. Lidl, T-Mobile, 4F, Totalizator Sportowy, Gillette, RL9pro, LS Investments, Levann, Storm, Huawei, Vistula, Head & Shoulders, Coca-Cola. Wystąpił także w kampaniach społecznych Narodowego Centrum Krwi i UNICEF. Ponadto figurki z jego podobizną promowały markę Lotos. Brał też udział w działaniach reklamowych Nike.

(AMS, 22.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.