Robert Lewandowski ambasadorem kolejnej marki – Philips Ambilight TV

Lewandowski użyczał już swojego wizerunku wielu markom, m.in. Lidl, T-Mobile, 4F, Totalizator Sportowy, Gillette (fot. materiały prasowe)
Robert Lewandowski dołącza do grona ambasadorów Philips. Został twarzą marki telewizorów Ambilight TV.
TP Vision, firma odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i sprzedaż telewizorów Philips z logo Ambilight, jest od maja 2023 głównym partnerem FC Barcelona. Logo Ambilight TV pojawia się na koszulkach pierwszego zespołu mężczyzn i jest wyświetlane wewnątrz stadionu.
Czytaj też: Iga Świątek została ambasadorką klocków Lego. "To świetne połączenie"
Lewandowski użyczał już swojego wizerunku wielu markom, m.in. Lidl, T-Mobile, 4F, Totalizator Sportowy, Gillette, RL9pro, LS Investments, Levann, Storm, Huawei, Vistula, Head & Shoulders, Coca-Cola. Wystąpił także w kampaniach społecznych Narodowego Centrum Krwi i UNICEF. Ponadto figurki z jego podobizną promowały markę Lotos. Brał też udział w działaniach reklamowych Nike.
(AMS, 22.01.2024)
