Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Da Grasso zmienia komunikację wizualną i hasło

Nowa strategia komunikacji graficznej to odejście od dotychczasowej konwencji (fot. materiały prasowe)

Sieć pizzerii Da Grasso zmienia swoją komunikację wizualną - odświeża logo, wprowadza nowe barwy, motyw graficzny i porządek typograficzny oraz nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze”.

W komunikacji z klientami pojawiły się też tzw. wlepki - pierwsza seria powstała przy współpracy z łódzkim artystą Bartkiem ILLCAT™ Bojarczukiem. To działanie wprowadzić ma nowy język do świata brandu.

Za rebranding odpowiada agencja Redkroft. Działania w mediach społecznościowych realizowane są przez Altavia Kamikaze K2. Dział marketingu i kreacji Da Grasso pełni natomiast kluczową rolę w zarządzaniu reklamą dla franczyzobiorców i komunikacją reklamową w lokalach. Obsługą PR zajmuje się agencja Garden of Words.

(AMS, 19.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.