Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma deweloperska Profbud sponsorem PKOl. Mistrzowie olimpijscy dostaną mieszkania

Profbud dopiero w połowie marca poda, gdzie będą mieszkania dla mistrzów olimpijskich, ale zapewne w Warszawie (fot. Pixabay.com)

Firma deweloperska Profbud podpisała umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim. Do następnych zimowych Igrzysk Olimpijskich w Mediolanie w 2026 roku, z możliwością przedłużenia na dwie kolejne olimpijskie imprezy.

Prezes PKOl. Radosław Piesiewicz poinformował, że mistrzowie olimpijscy, w zależności od podziału na dyscypliny, mogą liczyć na dwu- lub jednopokojowe mieszkania ufundowane przez nowego sponsora.

Mieszkania i wysokie nagrody finansowe

Prezes firmy Paweł Malinowski nie chciał podawać informacji, gdzie będą zlokalizowane lokale mieszkalne. Zadeklarował, że tego rodzaju szczegóły trafią do wiadomości publicznej w specjalnym komunikacie opublikowanym w połowie marca.

Czytaj też: Tomasz Rożenek ze Sportfive przewodniczącym Sport Biznes Polska

– Do tej pory wspieraliśmy dzieci i młodzież. Ale wraz z rozwojem firmy postanowiliśmy wspierać polskich olimpijczyków. Inspiracją było, że w tym roku mamy 100. rocznicę pierwszego udziału Polaków w igrzyskach, także odbywających się w Paryżu – poinformował prezes Malinowski.

Oprócz mieszkań sportowcy mogą na letnich igrzyskach w Paryżu (początek 26 lipca br.) liczyć na wysokie nagrody finansowe. W przypadku przedstawicieli sportów zespołowych mieszkań nie będzie, ale dzięki wsparciu sponsora dostaną wyższe nagrody finansowe. Mistrzowie olimpijscy jako drużyna mogą liczyć na 2 mln zł. Srebrni medaliści na 1,5 mln zł, brązowi na 1 mln.

W konkurencjach indywidualnych, jeżeli ktoś zdobędzie np. dwa medale, to dostanie premie finansowe za oba. Natomiast za dwa złote medale dwóch mieszkań nie będzie.

Poza tym nagrody dodatkowe – diamenty, obrazy oraz wycieczki ufundowane przez firmę Itaka.

Czytaj też: Szefowie TV Republika nawoływali do bojkotu Ikei. Ale to reklamodawcy zbojkotowali ich kanał

(MAC, 09.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.