Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma deweloperska Profbud sponsorem PKOl. Mistrzowie olimpijscy dostaną mieszkania

Profbud dopiero w połowie marca poda, gdzie będą mieszkania dla mistrzów olimpijskich, ale zapewne w Warszawie (fot. Pixabay.com)

Firma deweloperska Profbud podpisała umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim. Do następnych zimowych Igrzysk Olimpijskich w Mediolanie w 2026 roku, z możliwością przedłużenia na dwie kolejne olimpijskie imprezy.

Prezes PKOl. Radosław Piesiewicz poinformował, że mistrzowie olimpijscy, w zależności od podziału na dyscypliny, mogą liczyć na dwu- lub jednopokojowe mieszkania ufundowane przez nowego sponsora.

Mieszkania i wysokie nagrody finansowe

Prezes firmy Paweł Malinowski nie chciał podawać informacji, gdzie będą zlokalizowane lokale mieszkalne. Zadeklarował, że tego rodzaju szczegóły trafią do wiadomości publicznej w specjalnym komunikacie opublikowanym w połowie marca.

Czytaj też: Tomasz Rożenek ze Sportfive przewodniczącym Sport Biznes Polska

– Do tej pory wspieraliśmy dzieci i młodzież. Ale wraz z rozwojem firmy postanowiliśmy wspierać polskich olimpijczyków. Inspiracją było, że w tym roku mamy 100. rocznicę pierwszego udziału Polaków w igrzyskach, także odbywających się w Paryżu – poinformował prezes Malinowski.

Oprócz mieszkań sportowcy mogą na letnich igrzyskach w Paryżu (początek 26 lipca br.) liczyć na wysokie nagrody finansowe. W przypadku przedstawicieli sportów zespołowych mieszkań nie będzie, ale dzięki wsparciu sponsora dostaną wyższe nagrody finansowe. Mistrzowie olimpijscy jako drużyna mogą liczyć na 2 mln zł. Srebrni medaliści na 1,5 mln zł, brązowi na 1 mln.

W konkurencjach indywidualnych, jeżeli ktoś zdobędzie np. dwa medale, to dostanie premie finansowe za oba. Natomiast za dwa złote medale dwóch mieszkań nie będzie.

Poza tym nagrody dodatkowe – diamenty, obrazy oraz wycieczki ufundowane przez firmę Itaka.

Czytaj też: Szefowie TV Republika nawoływali do bojkotu Ikei. Ale to reklamodawcy zbojkotowali ich kanał

(MAC, 09.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.