Grupa Google liderem, Grupa Polsat-Interia wyprzedziła RASP na urządzeniach mobilnych. Mediapanel
Biorąc pod uwagę zarówno użytkowników mobilnych, jak i stacjonarnych, pierwsza była Grupa Google – z 28,9 mln realnych użytkowników (fot. Pixabay.com)
Jak wynika z danych Mediapanel PBI/Gemius, w grudniu liderem wśród grup mediów na wszystkich urządzeniach była Grupa Google. Na urządzeniach mobilnych również prowadziła Grupa Google, ale po raz pierwszy Grupa Polsat-Interia wyprzedziła Grupę RAS Polska.
Biorąc pod uwagę zarówno użytkowników mobilnych, jak i stacjonarnych, pierwsza była Grupa Google – z 28,9 mln realnych użytkowników (miesiąc do miesiąca 0,2 proc. w dół), a druga Grupa Meta Platforms – 25 mln (2,1 proc. mniej).
Czytaj też: W Polska Press czekają na decyzje. Pierwszym testem na apolityczność będzie finał WOŚP
Dalej były:
- Grupa RAS Polska – 20,8 mln realnych użytkowników (miesiąc do miesiąca o 1,4 proc. mniej),
- Grupa Wirtualna Polska – 20,75 mln (1 proc. mniej),
- Grupa Polsat-Interia – 20,7 mln (0,5 proc. mniej),
- Grupa Allegro – 20,6 mln (1,8 proc. w dół),
- Grupa Agora – 18,5 mln (1,6 proc. mniej)
- i Grupa Polska Press – 17 mln (1,2 proc. więcej).
Wśród użytkowników korzystających tylko z urządzeń mobilnych Grupa Google miała 25,3 mln realnych użytkowników (0,4 proc. mniej), a Grupa Meta Platforms – 22,2 mln (1,5 proc. w dół). Grupa Polsat-Interia zanotowała 19,5 mln realnych użytkowników. To miesiąc do miesiąca spadek o 0,2 proc., ale po raz pierwszy grupa prześcignęła Grupę RAS Polska. Czwarte miejsce przypadło właśnie Grupie RAS Polska – 19,4 mln (1,2 proc. mniej), piąte Grupie Wirtualna Polska – 18,7 mln (0,6 proc. w dół), szóste Grupie Agora – 17,9 mln (1,3 proc. mniej), siódme Grupie Allegro – 17,3 mln (0,6 proc. mniej), a ósme Grupie Polska Press – 16,4 mln (0,7 proc. w górę).
Czytaj też: W nowym "Press": Czuchnowski o granicach, Kammel trochę miękki, atomowy Polsat i niewesoły Romek
(MNIE, 05.01.2024)