Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Badowski, Michał Nowakowski i Adam Kiciński zostali joint CEO w CD Projekt RED

Adam Badowski zaczynał karierę w 1995 roku jako projektant i rysownik dla agencji Kolski and Partners Film & Advertising (screen: YouTube/Polsat Games)

Adam Badowski i Michał Nowakowski zostali joint CEO polskiego dewelopera gier komputerowych CD Projekt RED. Będą pracować na tych stanowiskach wspólnie z prezesem firmy – Adam Kicińskim.

Dotychczas Badowski pracował jako chief creative officer, będąc zarazem członkiem zarządu. Odpowiadał za wizję kreatywną spółki oraz zarządzanie, rozwój i prowadzenie zespołów kreatywnych w firmie. Z grupą CD Projekt jest związany od 2002 roku.

Czytaj też: CD Projekt zanotował najlepszy trzeci kwartał w swojej historii – 203 mln zł zysku

Nowakowski był dotychczas COO. Odpowiadał za strategię biznesową spółki i efektywną politykę sprzedażową. Karierę rozwijał m.in. w wydawnictwach Egmont (1999-2002) i Axel Springer Polska (2002-2005) – gdzie współpracował przy tworzeniu czasopism z sektora gier komputerowych oraz odpowiadał za zakup licencji gier publikowanych na płytach CD dołączanych do miesięczników.

Badowski zaczynał jako grafik 3D i animator. Współtworzył pierwszy łódzki skład pracujący nad pierwszym "Wiedźminem". Był współodpowiedzialny za koncepcję i wizję artystyczną gier "Wiedźmim" i "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów". Przed połączeniem CD Projekt RED sp. z o.o. z CD Projekt RED SA pełnił funkcję członka zarządu CD Projekt RED sp. z o.o., będąc głównie odpowiedzialnym za funkcjonowanie spółki oraz realizowaną przez nią produkcję gier.

Czytaj też: Rosja będzie cenzurować gry komputerowe. Putin chce, by krzewiły patriotyzm

(KAP, 05.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.